Reklama

Tomasz Rot: Co się dzieje z danymi po wycieku?

Wycieki danych stały się tak powszechne, że praktycznie każdy z nas został w jakiś sposób tym dotknięty – pisze Tomasz Rot, dyrektor sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią w firmie Barracuda Networks.

Publikacja: 16.05.2021 19:36

Tomasz Rot, dyrektor sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią w firmie Barracuda Networks

Tomasz Rot, dyrektor sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią w firmie Barracuda Networks

Foto: mat. pras.

Media coraz częściej donoszą o naruszeniach danych w dużych koncernach i agencjach rządowych, a w naszych skrzynkach pojawiają się wiadomości zatytułowane: „Zmień hasło”, „Dbamy o Twoje bezpieczeństwo” lub „Powiadomienie o naruszeniu danych”. W środku wiadomości najczęściej znajdziemy przeprosiny, po których następuje obietnica, że firma „poważnie podchodzi do kwestii bezpieczeństwa”. Dodatkowo załączana jest lista wszystkich typów danych osobowych, które firma utraciła.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie i komentarze
Technologia w AI to tylko mała część sukcesu. Decydują ludzie i wizja
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie i komentarze
Rafał Rosiński: Polska jest poważnie traktowana w świecie nowych technologii
Opinie i komentarze
Michał Markiewicz: Polska ryzykuje spór przed TSUE o opłatę reprograficzną
Opinie i komentarze
Polska buduje „suwerenny” superkomputer AI. Jeden z najsilniejszych w Europie
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Opinie i komentarze
Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek: Pieniądze to najmniejszy problem. W firmach brakuje świadomości
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama