Reklama
Rozwiń
Reklama

Emplobot zarzuca sieć na pracowników

Chatbot, który ułatwia i skraca rekrutację – rozpoczął pracę w Santander Consumer Banku.

Publikacja: 27.01.2020 21:29

Emplobot zarzuca sieć na pracowników

Foto: Luke MacGregor/Bloomberg

Rozwiązanie wykorzystuje mechanizmy uczenia maszynowego, dzięki temu chatbot umie odpowiadać na pytania kandydatów równie precyzyjnie co człowiek. Emplobot potrafi zaangażować się w rozmowę i zapytać o kluczowe informacje.

Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, która potrafi przetwarzać język naturalny. Kandydaci zainteresowani pracą w Santander Consumer Banku mogą rozpocząć rozmowę z botem z komputera lub dowolnego urządzenia mobilnego, o każdej porze. Co ważne, potencjalny pracownik może przerwać konwersację z Emplobotem i powrócić do niej w wybranym momencie.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Technologie
Pisarze w egzystencjalnym kryzysie. Czy AI ich zastąpi?
Technologie
AI zdecydowała, rosyjski gigant zwolni 20 proc. załogi. Tak Putin buduje „imperium”
Technologie
Sprzedaż „zabójców smartfonów” eksplodowała. Ten kraj wychodzi na prowadzenie
Technologie
Elon Musk: praca stanie się hobby, a bieda zniknie. Wystarczy dekada
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Technologie
Sztuczny neuron działa jak ludzki mózg. Przełom, który zmieni robotykę i komputery
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama