Reklama

Emplobot zarzuca sieć na pracowników

Chatbot, który ułatwia i skraca rekrutację – rozpoczął pracę w Santander Consumer Banku.

Publikacja: 27.01.2020 21:29

Emplobot zarzuca sieć na pracowników

Foto: Luke MacGregor/Bloomberg

Rozwiązanie wykorzystuje mechanizmy uczenia maszynowego, dzięki temu chatbot umie odpowiadać na pytania kandydatów równie precyzyjnie co człowiek. Emplobot potrafi zaangażować się w rozmowę i zapytać o kluczowe informacje.

Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, która potrafi przetwarzać język naturalny. Kandydaci zainteresowani pracą w Santander Consumer Banku mogą rozpocząć rozmowę z botem z komputera lub dowolnego urządzenia mobilnego, o każdej porze. Co ważne, potencjalny pracownik może przerwać konwersację z Emplobotem i powrócić do niej w wybranym momencie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Technologie
Pierwsza laserowa tarcza przeciw dronom. Izrael ogłosił gotowość operacyjną Iron Beam
Technologie
Kwantowy przełom. Powstał pierwszy na świecie komputer na krzemowych procesorach
Technologie
ChatGPT nie dla dzieci? Będą ograniczenia, nawet policja. To odpowiedź na falę samobójstw
Technologie
To miała być demonstracja potęgi Chin. Pierwsza taka katastrofa
Technologie
AI rozsadzi naszą cywilizację? Alarmujące badania Francuzów o rewolucji w ludzkim umyśle
Reklama
Reklama