Emplobot zarzuca sieć na pracowników

Luke MacGregor/Bloomberg

Chatbot, który ułatwia i skraca rekrutację – rozpoczął pracę w Santander Consumer Banku.

Rozwiązanie wykorzystuje mechanizmy uczenia maszynowego, dzięki temu chatbot umie odpowiadać na pytania kandydatów równie precyzyjnie co człowiek. Emplobot potrafi zaangażować się w rozmowę i zapytać o kluczowe informacje.

Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, która potrafi przetwarzać język naturalny. Kandydaci zainteresowani pracą w Santander Consumer Banku mogą rozpocząć rozmowę z botem z komputera lub dowolnego urządzenia mobilnego, o każdej porze. Co ważne, potencjalny pracownik może przerwać konwersację z Emplobotem i powrócić do niej w wybranym momencie.

CZYTAJ TAKŻE: Chatboty łowią talenty w sieci. Są skuteczne

Chatbot, po rozmowie z kandydatem, tworzy jego wirtualny profil. Następnie dopasowuje go do aktualnie prowadzonej rekrutacji. Gdy kandydat pomyślnie przejdzie ten proces, zostanie zaproszony na spotkanie – również za pośrednictwem bota. Za innowacyjnym rozwiązaniem stoi warszawski startup Emplocity.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Zaskakujące zwolnienia u producentów gier

Choć koniunktura świetna i brakuje pracowników ruszyły zwolnienia w zagranicznych firmach Activision Blizzard i ...

Allegro zarabia krocie. Głównie dzięki prowizjom

Gigant e-handlu przy ponad 1,7 mld zł przychodów w 2018 r. miał ponad 230 ...

Chiński konkurent SpaceX ma już podobną rakietę

Firma i-Space stworzyła rakietę wielokrotnego użytku, która ma konkurować z projektem Elona Muska SpaceX. ...

Pump and dump: Wielki przekręt na rynku kryptowalut

Plagą rynku kryptowalut są oszukańcze mechanizmy typu „pompuj i upuść”, podobne jak zastosowane przez ...

Epidemia bije w serwisy randkowe. Tinder się nie poddaje

Tinder postanowił w czasie pandemii udostępnić całkiem za darmo opcję pozwalającą poszukiwać osób na ...