Reklama

Sztuczne mięso ma teraz podbić flexitarian. Dostawa pod drzwi

Amerykański startup Beyond Meat, produkujący roślinne mięso chce sprzedawać swoje produkty bezpośrednio klientom. Zakłada swoją stronę internetową i sklep.

Publikacja: 29.08.2020 09:45

Po alternatywę dla mięsa sięgają głównie tzw. milenialsi, osoby urodzone w latach 1981 – 1996

Po alternatywę dla mięsa sięgają głównie tzw. milenialsi, osoby urodzone w latach 1981 – 1996

Foto: Bloomberg

Podczas lockdownu w czasie pandemii konsumenci na całym świecie skazani byli na zakupy online. Niestety oferta dla wegan i wegetarian była mocno ograniczona. Amerykańska firma postanowiła wyciągnąć z tego wnioski i nie polegać na zewnętrznych dostawcach, ale samodzielnie sprzedawać swoje produkty klientom.

Beyond Meat chce by jej sklep internetowy spełniał także role platformy informacyjnej o nowych produktach i trendach. Dyrektor ds. rozwoju Charles Muth powiedział portalowi The Verge, że forma chce też za jej pomocą testować oczekiwania konsumentów oraz sprawdzać jak przyjmowane są przez nich nowe produkty. Strona ma być nie tylko ułatwieniem dla kupujących, ale także „kuchnią testową” startupu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Technologie
Dr ChatGPT kontra lekarze. Wyniki badań szokują, ale eksperci ostrzegają
Technologie
Naukowy przełom: sztuczna inteligencja, która programuje życie
Technologie
Rosjanie stworzyli supernarzędzie do inwigilacji. Ciężko się przed nim ukryć
Technologie
Szpiegostwo i zmasowane ataki? Chiny umieją już sterować pszczołami
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Technologie
AI Elona Muska w amoku. Grok obraża Muska, X i sam siebie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama