Sztuczne mięso ma teraz podbić flexitarian. Dostawa pod drzwi

Amerykański startup Beyond Meat, produkujący roślinne mięso chce sprzedawać swoje produkty bezpośrednio klientom. Zakłada swoją stronę internetową i sklep.

Publikacja: 29.08.2020 09:45

Po alternatywę dla mięsa sięgają głównie tzw. milenialsi, osoby urodzone w latach 1981 – 1996

Po alternatywę dla mięsa sięgają głównie tzw. milenialsi, osoby urodzone w latach 1981 – 1996

Foto: Bloomberg

Podczas lockdownu w czasie pandemii konsumenci na całym świecie skazani byli na zakupy online. Niestety oferta dla wegan i wegetarian była mocno ograniczona. Amerykańska firma postanowiła wyciągnąć z tego wnioski i nie polegać na zewnętrznych dostawcach, ale samodzielnie sprzedawać swoje produkty klientom.

Beyond Meat chce by jej sklep internetowy spełniał także role platformy informacyjnej o nowych produktach i trendach. Dyrektor ds. rozwoju Charles Muth powiedział portalowi The Verge, że forma chce też za jej pomocą testować oczekiwania konsumentów oraz sprawdzać jak przyjmowane są przez nich nowe produkty. Strona ma być nie tylko ułatwieniem dla kupujących, ale także „kuchnią testową” startupu.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Technologie
Gigantyczna liczba robotów przypominających ludzi. Elon Musk: Chiny przejmą przywództwo
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Technologie
AI spowoduje wkrótce masowe bezrobocie. W tych dziedzinach będzie to prawdziwa apokalipsa
Technologie
Podróże naziemne będą szybsze niż podróże samolotem. Przełamano kluczową przeszkodę
Technologie
Amerykańskie big techy mogą tracić w Europie. UE walczy o suwerenność
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Technologie
Inwazja niemieckich humanoidów? Elon Musk ma powody do obaw
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont