Chatbot nie męczy się i nie irytuje

Rynek komunikatorów i wirtualnych asystentów notuje potężny wzrost. Nowatorskie narzędzia rewolucjonizują kontakty z klientami i rekrutację.

Publikacja: 28.11.2018 19:16

Chatbot nie męczy się i nie irytuje

Foto: Qilai Shen/Bloomberg

Ponad miliard dolarów będzie wkrótce wart rynek wirtualnych rozmówców, czyli tzw. chatbotów. Wdrożenie tych rozwiązań w bankowości, handlu detalicznym i medycynie ma przynieść oszczędności rzędu 11 mld dolarów rocznie oraz 2,5 mld godzin, których nie stracą pracownicy wyręczani przez roboty – prognozuje firma Juniper Research.

Banki w ofensywie

Pozostało 95% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Technologie
Publiczne radio sięga po deepfake? Wywiad ze zmarłą noblistką wywołał oburzenie
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Technologie
Tania i niewyczerpalna energia. Sztuczne słońce zabije tradycyjne elektrownie?
Technologie
Oto najwięksi konkurenci ChatGPT. Teraz stoczą bitwę o rynek wideo
Technologie
Rakiety kosmiczne otrzymają dużo szybszy napęd. To będzie rewolucja
Technologie
Promień śmierci podbija świat. Nowa broń trafiła do zaciekłego wroga Ameryki