Chatbot nie męczy się i nie irytuje

Rynek komunikatorów i wirtualnych asystentów notuje potężny wzrost. Nowatorskie narzędzia rewolucjonizują kontakty z klientami i rekrutację.

Publikacja: 28.11.2018 19:16

Chatbot nie męczy się i nie irytuje

Foto: Qilai Shen/Bloomberg

Ponad miliard dolarów będzie wkrótce wart rynek wirtualnych rozmówców, czyli tzw. chatbotów. Wdrożenie tych rozwiązań w bankowości, handlu detalicznym i medycynie ma przynieść oszczędności rzędu 11 mld dolarów rocznie oraz 2,5 mld godzin, których nie stracą pracownicy wyręczani przez roboty – prognozuje firma Juniper Research.

Banki w ofensywie

Pozostało 95% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Technologie
To ma być przełom w energetyce. Czysta i tania energia popłynie z kosmosu
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity od Citibanku można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Technologie
Chiny chcą pierwsze zbudować sztuczne słońce. Amerykanie zostają w tyle
Technologie
„Uszkodzenie DNA”. Plastik dużo bardziej toksyczny niż sądzono
Technologie
Litewskie szpaki zaatakowały Rosjan w Ukrainie. Są małe i mogą uderzać jak kamikadze
Materiał Promocyjny
Sieć T-Mobile Polska nagrodzona przez użytkowników w prestiżowym rankingu
Technologie
Zielone światło dla zielonych projektów: współpraca Sieci Badawczej Łukasiewicz i Grupy Azoty