Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 07:54 Publikacja: 24.12.2019 08:28
Zakupy przez serwisy społecznościowe rosną bardzo szybko.
Foto: mat. pras.
Instagram, którego właścicielem jest Facebook, już o jakiegoś czasu trenował system Sztucznej Inteligencji (AI), by rozpoznawał agresywne i obraźliwe wpisy – informuje BBC. Portal społecznościowych chce by ostrzeżenia zmusiły użytkowników do przemyślenia tego, co piszą i jak to piszą i ewentualnie „przemyśleli swoje słowa”.
CZYTAJ TAKŻE: Instagram ogranicza dostęp dzieciom. Absurdalny sposób
Chińczycy testują nowy sposób dostarczania przesyłek – za pomocą rakiet wielokrotnego użytku. Jeśli projekt się...
Po niemal półwieczu przerwy Polska ponownie wysyła w kosmos swojego astronautę. Sławosz Uznański-Wiśniewski weźm...
Amerykański koncern ogłosił ambitny plan budowy pierwszego wielkoskalowego, odpornego na błędy komputera kwantow...
Chiny wyłączyły szereg funkcji w najpopularniejszych aplikacjach wykorzystujących sztuczną inteligencję, by walc...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Humanoidy są co najmniej pięć lat „od swojego momentu iPhone’a”, czyli masowej komercjalizacji - uważa czołowy c...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas