Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 17.09.2025 22:38 Publikacja: 20.05.2019 10:26
Dzięki kamerom i zaawansowanej analityce danych nowoczesne ekrany w punktach sprzedaży są w stanie na bieżąco dostosowywać wyświetlane treści do profilu klienta. Takie personalizowane promocje są w stanie zwiększyć sprzedaż – przekonuje Samsung.
Foto: mat. pras.
Przykładem są nowoczesne ekrany LCD i LED, które mogą nie tylko wyświetlać informacje o produktach i promocjach, ale również angażować konsumentów, a także zbierać cenne i – co istotne – zanonimizowane dane o klientach. Eksperci mówią wprost: digital signage to przyszłość handlu detalicznego, a tzw. triggering i audience measurement (analiza upodobań konsumentów) to mechanizmy, z których dotąd głównie korzystać mogli sprzedawcy internetowi.
Co więcej, ekran dotykowy w sklepie pozwala rozszerzyć jego ofertę i połączyć świat offline z online. Digital signage umożliwia więc przenikanie się e-commerce i tradycyjnego handlu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
To potężny krok w stronę spersonalizowanej medycyny. Badacze z Niemiec i Danii stworzyli model AI, który niczym...
ChatGPT to dopiero początek. OpenAI wchodzi w robotykę, kompletując zespół badaczy od humanoidów. Firma liczy, ż...
Rynek pracy czekają wyzwania związane ze wzrostem znaczenia AI. Eksperci przestrzegają, że część zawodów może zo...
Sztuczna inteligencja zaskakuje – potrafi nie tylko naśladować sposób myślenia ludzi, ale też tworzyć języki. Na...
Służba zdrowia na całym świecie boryka się z coraz większymi brakami kadrowymi. Rozwiązaniem problemu może okaza...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas