W inteligentnych ekranach drzemie przyszłość handlu detalicznego

Tradycyjne sklepy w rywalizacji z e-commerce muszą coraz częściej sięgać po innowacyjne rozwiązania i nowe technologie, które są w stanie przyciągnąć klienta i zwiększyć sprzedaż.

Publikacja: 20.05.2019 10:26

Dzięki kamerom
i zaawansowanej analityce danych nowoczesne ekrany
w punktach sprzedaży są w stanie n

Dzięki kamerom i zaawansowanej analityce danych nowoczesne ekrany w punktach sprzedaży są w stanie na bieżąco dostosowywać wyświetlane treści do profilu klienta. Takie personalizowane promocje są w stanie zwiększyć sprzedaż – przekonuje Samsung.

Foto: mat. pras.

Przykładem są nowoczesne ekrany LCD i LED, które mogą nie tylko wyświetlać informacje o produktach i promocjach, ale również angażować konsumentów, a także zbierać cenne i – co istotne – zanonimizowane dane o klientach. Eksperci mówią wprost: digital signage to przyszłość handlu detalicznego, a tzw. triggering i audience measurement (analiza upodobań konsumentów) to mechanizmy, z których dotąd głównie korzystać mogli sprzedawcy internetowi.

Co więcej, ekran dotykowy w sklepie pozwala rozszerzyć jego ofertę i połączyć świat offline z online. Digital signage umożliwia więc przenikanie się e-commerce i tradycyjnego handlu.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Technologie
Jest najszybszy na świecie. Może dać Chinom podwodną dominację
Technologie
To największy elektryczny pojazd na świecie. Same baterie ważą 250 ton
Technologie
Rząd chce wyciągnąć z dołka polskie innowacje. Powstała specgrupa
Technologie
Lekarze postawili chorej złą diagnozę. ChatGPT uratował jej życie
Technologie
Rewolucja na budowach. Ludzie nie będą już potrzebni
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem