Aktualizacja: 19.05.2025 13:55 Publikacja: 31.01.2021 11:48
Foto: Bloomberg
DAL-e, korzystający z algorytmów sztucznej inteligencji, to robot wspierający obsługę klientów. Wkrótce takich maszyn będzie więcej – zapewnia Hyundai.
Robot porusza się na czterech kółkach i jest niewysoki – ma 1160 cm i waży 80 kg. Jego algorytmy AI potrafią m.in. przetwarzać język mówiony, rozpoznawać twarze oraz sprawnie poruszać się po salonie sprzedaży nowych aut. Robot nie tylko powita klienta, ale także przypomni mu o konieczności założenia maski ochronnej. Potem udzieli podstawowych informacji i zaprowadzi do interesującego go modelu. Dzięki ekranowi dotykowemu na głowie robota klient może uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji.
Sztuczna inteligencja może spontanicznie rozwijać normy i relacje społeczne podobne do ludzkich, jak wykazało ba...
Przed naukowcami stoi potężne wyzwanie, jak okiełznać ogromny potencjał tkwiący w komputerach kwantowych. Mogą w...
Role się odwróciły. Studentka Northeastern University w Bostonie zażądała zwrotu czesnego po tym, jak przyłapała...
Zajęcia z zastosowania AI w biznesie biły rekordy popularności. Pokazały, że również w sektorze MSP jest otwarto...
To drewno jest odporne na ogień, wodę i szkodniki oraz dziesięciokrotnie twardsze od stali. Amerykańska firma mo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas