Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2025 09:50 Publikacja: 31.01.2021 11:48
Foto: Bloomberg
DAL-e, korzystający z algorytmów sztucznej inteligencji, to robot wspierający obsługę klientów. Wkrótce takich maszyn będzie więcej – zapewnia Hyundai.
Robot porusza się na czterech kółkach i jest niewysoki – ma 1160 cm i waży 80 kg. Jego algorytmy AI potrafią m.in. przetwarzać język mówiony, rozpoznawać twarze oraz sprawnie poruszać się po salonie sprzedaży nowych aut. Robot nie tylko powita klienta, ale także przypomni mu o konieczności założenia maski ochronnej. Potem udzieli podstawowych informacji i zaprowadzi do interesującego go modelu. Dzięki ekranowi dotykowemu na głowie robota klient może uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji.
Elon Musk, założyciel Tesli, obawia się, że Chiny wkrótce przejmą światowe przywództwo w dziedzinie robotów huma...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Wchodzący na rynek pracy i ci już zatrudnieni, ale z krótkim stażem i niewielkim doświadczeniem, mają powody do...
Chiny twierdzą, że znalazły rozwiązanie problemów, które położyły kres marzeniom Elona Muska o nowym sposobie na...
Nowo utworzone niemieckie Ministerstwo Cyfryzacji chce dać impuls do uniezależniania się Starego Kontynentu od o...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Na rynku dwunożnych robotów trwa zacięta walka o prymat – potęgę w tym zakresie budują Chińczycy oraz Elon Musk...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas