Gości zaczynają już obsługiwać roboty

W hotelarstwie dokonuje się transformacja technologiczna. Gości obsługują wirtualni asystenci, klucze do pokoju zastępowane są przez smartfony.

Publikacja: 18.09.2018 21:00

Gości zaczynają już obsługiwać roboty

Foto: cyfrowa.rp.pl

W hotelu Hilton w amerykańskiej Wirginii testowany jest robot IBM, który dostarczając informacje klientom, uczy się ludzkiej mowy. Jak podaje zajmująca się doradztwem inwestycyjnym na rynku nieruchomości firma Walter Herz, roboty pracują m.in. w hotelu Sheraton w Los Angeles, Luma Hotel Times Square w Nowym Jorku czy Singapore Hotel Jen. Część z nich potrafi dostarczyć bagaż i zamówione rzeczy do pokoi gości, donieść je do samochodu, a także obsługiwać usługi check-in i check-out. – Niektóre z wprowadzanych innowacji wydawać się mogą dość futurystyczne i kojarzyć bardziej z science fiction niż z ogólnodostępnymi, standardowymi usługami – stwierdza Katarzyna Tencza, dyrektor w dziale hotelowym Walter Herz.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Technologie
Chiński ChatGPT wpoi ideologię partii. Świetnie zna idee prezydenta Xi Jinpinga
Technologie
Żołnierze w Chinach staną się niewidzialni. Niezwykły kamuflaż
Technologie
Polacy pomogą w badaniu Słońca. W kosmos ruszyła niezwykła misja
Technologie
Zaskakujące właściwości złota. To może być przełomowy lek na raka
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Technologie
Człowiek może zapaść w wieloletni sen. Naukowcy bliscy opanowania hibernacji
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką