Gości zaczynają już obsługiwać roboty

W hotelarstwie dokonuje się transformacja technologiczna. Gości obsługują wirtualni asystenci, klucze do pokoju zastępowane są przez smartfony.

Publikacja: 18.09.2018 21:00

Gości zaczynają już obsługiwać roboty

Foto: cyfrowa.rp.pl

W hotelu Hilton w amerykańskiej Wirginii testowany jest robot IBM, który dostarczając informacje klientom, uczy się ludzkiej mowy. Jak podaje zajmująca się doradztwem inwestycyjnym na rynku nieruchomości firma Walter Herz, roboty pracują m.in. w hotelu Sheraton w Los Angeles, Luma Hotel Times Square w Nowym Jorku czy Singapore Hotel Jen. Część z nich potrafi dostarczyć bagaż i zamówione rzeczy do pokoi gości, donieść je do samochodu, a także obsługiwać usługi check-in i check-out. – Niektóre z wprowadzanych innowacji wydawać się mogą dość futurystyczne i kojarzyć bardziej z science fiction niż z ogólnodostępnymi, standardowymi usługami – stwierdza Katarzyna Tencza, dyrektor w dziale hotelowym Walter Herz.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Technologie
Szpiegostwo i zmasowane ataki? Chiny umieją już sterować pszczołami
Technologie
AI Elona Muska w amoku. Grok obraża Muska, X i sam siebie
Materiał Promocyjny
Tak zaawansowane technologie pomogły Andrzejowi Draganowi w stworzeniu futurystycznego teledysku Quebonafide
Technologie
Ten koncern obiecuje 3 tys. km zasięgu po 5 minutach ładowania. Nowa era baterii?
Technologie
Sztuczna inteligencja poprowadziła biznes. Zaskaujący wynik eksperymentu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama