Reklama

Wpadka kurierskiego giganta. Chatbot przeklinał i obrażał firmę

Firma DPD wyłączyła swoją sztuczną inteligencję po tym, jak klient był w stanie namówić ją do przekleństw i napisania wiersza krytykującego tego dostawcę przesyłek. Chatbot nazwał go „najgorszą firmą kurierską”.

Publikacja: 21.01.2024 10:21

Chatbot firmy kurierskiej pytany o los paczki wyraźnie zawiódł. A potem było jeszcze gorzej

Chatbot firmy kurierskiej pytany o los paczki wyraźnie zawiódł. A potem było jeszcze gorzej

Foto: Adobe Stock

Mieszkający w Londynie muzyk i dyrygent Ashley Beauchamp próbował odnaleźć zaginioną paczkę, ale „kręcił się w kółko” w rozmowie z firmowym chatbotem, który nie był w stanie udzielić informacji w tej sprawie. - Nie mógł udzielić mi żadnych informacji o paczce, nie mógł podać numeru ich call center. Wydawało się, że nie jest w stanie zrobić nic pożytecznego – powiedział Beauchamp w rozmowie ze Sky News.

Sztuczna inteligencja przeklina

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Technologie
Cichy i niewidzialny. Amerykanie stworzyli dron o niezwykłym napędzie i możliwościach
Technologie
„Psyho” pokonał AI w słynnych zawodach. Polak najlepszym programistą na świecie
Technologie
Nowa generacja robotów – nie tylko myślą, ale też „żyją”
Technologie
In vitro z genami trojga rodziców – medyczny przełom z Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Technologie
Dr ChatGPT kontra lekarze. Wyniki badań szokują, ale eksperci ostrzegają
Reklama
Reklama