Aktualizacja: 19.04.2025 11:19 Publikacja: 21.01.2024 10:21
Chatbot firmy kurierskiej pytany o los paczki wyraźnie zawiódł. A potem było jeszcze gorzej
Foto: Adobe Stock
Mieszkający w Londynie muzyk i dyrygent Ashley Beauchamp próbował odnaleźć zaginioną paczkę, ale „kręcił się w kółko” w rozmowie z firmowym chatbotem, który nie był w stanie udzielić informacji w tej sprawie. - Nie mógł udzielić mi żadnych informacji o paczce, nie mógł podać numeru ich call center. Wydawało się, że nie jest w stanie zrobić nic pożytecznego – powiedział Beauchamp w rozmowie ze Sky News.
Najwyższy rangą urzędnik naukowy administracji Trumpa twierdził, że Stany Zjednoczone posiadają technologie, któ...
W perspektywie najbliższych pięciu lat niemal co trzeci z obecnych zawodów może zostać zastąpiony przez algorytm...
Australijska firma Q-CTRL zademonstrowała i z powodzeniem przetestowała system nawigacji kwantowej „Ironstone Op...
Na początku kwietnia obie marki technologiczne otworzyły w Warszawie swój pierwszy w Polsce i drugi w Europie sh...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Koszty sztucznej inteligencji spadają w błyskawicznym tempie, jednocześnie modele AI coraz szybciej doganiają lu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas