Serwis społecznościowy ma pomóc Inei lepiej obsługiwać klientów

Inea, operator kablowy z Wielkopolski uruchamia serwis społecznościowy Idea dla Inea, który ma pomóc w pracy działowi obsługi klientów.

W serwisie można zgłaszać pomysły i sugestie mające na celu doskonalenie świadczonych przez operatora usług i obsługi abonenta, a także inne kwestie, które są istotne z punktu widzenia użytkowników usług operatora, choć aby zgłosić pomysł, nie trzeba być abonentem Inea.

Wystarczy zarejestrować się na stronie www.inea.pl/idea i opisać pomysł, przypisać do odpowiedniej kategorii i opisać tagami. Jego oryginalność i użytecność będą oceniać społeczności.

Wszystkie idee, które zostaną wdrożone, Inea będzie nagradzać upominkami. Dodatkowe nagrody przewidziano dla pomysłów zgłaszanych w tzw. kategorii specjalnej, która będzie zmieniać się w cyklu kwartalnym.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Jak skutecznie prowadzić elektroniczną ewidencję czasu pracy?

Na pracodawcach spoczywa obecnie wiele różnego typu obowiązków. Jednym z nich jest prowadzenie ewidencji ...

Cyberatak na twórców Cyberpunka. Szantaż hakerów i spadki na giełdzie

CD Projekt zaalarmował właśnie, że w poniedziałek padł ofiarą ataku cyberprzestępców. W jego wyniku ...

Porowate Powłoki Przyszłości

Naukowcy z Wydziału Mechanicznego Politechniki Koszalińskiej pod kierownictwem prof. nadzw. dr. hab. inż. Krzysztofa ...

Levandowski idzie do więzienia. Bezczelnie okradł Google`a

Amerykański sąd skazał byłego inżyniera Google’a na pozbawienie wolności. Anthony Levandowski, oskarżony o kradzież ...

Małgorzata Darowska: Badamy, ile dronów lata w Polsce

System kontroli nad ruchem dronów w Polsce powinien działać w 2023 r., dużo wcześniej, ...