Reklama
Rozwiń
Reklama

Serwis społecznościowy ma pomóc Inei lepiej obsługiwać klientów

Publikacja: 20.09.2013 15:47

Inea, operator kablowy z Wielkopolski uruchamia serwis społecznościowy Idea dla Inea, który ma pomóc w pracy działowi obsługi klientów.

W serwisie można zgłaszać pomysły i sugestie mające na celu doskonalenie świadczonych przez operatora usług i obsługi abonenta, a także inne kwestie, które są istotne z punktu widzenia użytkowników usług operatora, choć aby zgłosić pomysł, nie trzeba być abonentem Inea.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama