Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 01.11.2025 10:27 Publikacja: 13.08.2014 12:20
Foto: Fotorzepa, Andrzej Bogacz Bogacz Andrzej
27 proc. osób przepytanych przez ARC ma wykupiony pakiet w kablówce, ale – co ciekawe – 2 proc. nie korzysta z żadnej formy dostępu do telewizji. – Naziemna telewizja cyfrowa stała się realną substytucyjną konkurencją dla płatnych telewizji. Po pierwsze – jest bezpłatna, po drugie – nie wymaga podpisania umowy, po trzecie zaś – jej oferta programowa systematycznie się poszerza. Obecnie firmy oferujące płatną telewizję stoją przed wyzwaniem przekonania klientów, że płatna telewizja oferuje znacznie więcej niż bezpłatna – komentuje wyniki badania dr Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia. Jak zauważa, klient musi widzieć wyraźną przewagę telewizji płatnej, w przeciwnym razie może zacząć rozważać rezygnacje z takich usług.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas