Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.09.2025 05:48 Publikacja: 16.10.2014 16:44
Foto: ROL
Przez cały trzeci kwartał Netflix przyłączył na całym świecie 3,02 mln nowych subskrybentów, choć wcześniej zapowiadał 3,69 mln. 980 tys. nowych klientów to mieszkańcy USA, a 2,04 – innych krajów. Z zapowiedzi firmy wynikało, że chciała w trzecim kwartale pozyskać 1,33 milionów nowych kientów w USA i 2,36 mln poza Stanami. Zdaniem Reeda Hastingsa, prezesa firmy, powodem rozminięcia się Netfliksa z prognozami w tym zakresie były wprowadzone podwyżki cen (podstawowa wersja z 7,99 dol. do 8,99 dol.), które spowodowały, że na wykupowanie abonamentu decydowało się nieco mniej osób niż zakładano.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas