Reklama

Netflix rozczarował wynikami

W trzecim kwartale międzynarodowa internetowa platforma wideo przyłączyła mnie nowych klientów, niż obiecywała. Czeka ją też ciężki przyszły rok , jeśli HBO wystartuje z konkurencyjny m projektem w USA.

Publikacja: 16.10.2014 16:44

Netflix rozczarował wynikami

Foto: ROL

Przez cały trzeci kwartał Netflix przyłączył na całym świecie 3,02 mln nowych subskrybentów, choć wcześniej zapowiadał 3,69 mln. 980 tys. nowych klientów to mieszkańcy USA, a 2,04 – innych krajów. Z zapowiedzi firmy wynikało, że chciała w trzecim kwartale pozyskać 1,33 milionów nowych kientów w USA i 2,36 mln poza Stanami. Zdaniem Reeda Hastingsa, prezesa firmy, powodem rozminięcia się Netfliksa z prognozami w tym zakresie były wprowadzone podwyżki cen (podstawowa wersja z 7,99 dol. do 8,99 dol.), które spowodowały, że na wykupowanie abonamentu decydowało się nieco mniej osób niż zakładano.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama