Przedstawiciele spółki wyjaśniają to m.in. agresywną polityką prowadzoną przez wiodących producentów elektroniki, którzy mocno „zliberalizowali”  ceny co wpłynęło na mniejszych uczestników tego rynku. – Zdecydowaliśmy oprzeć ofertę Colorovo na produktach, z których marka wyrosła, czyli tonerach i tuszach. Pomimo zawężenia oferty Colorovo gwarantujemy pełne wsparcie dla wszystkich produktów tej marki. Nasi klienci mają zapewnione wsparcie techniczne, możliwość naprawy sprzętu oraz jego wymiany  – oświadcza Ilona Weiss, która od 1 stycznia stoi na czele ABC Daty (zastąpiła Norberta Biedrzyckiego). Deklaruje, że spółka zamierza równocześnie maksymalnie poszerzać ofertę o sprzęt innych producentów.

Marka Colorovo pojawiła się w portfelu ABC Daty w połowie 2011 r. Początkowo pod tym brandem firma sprzedawała jedynie akcesoria do urządzeń drukujących. Wiosną 2013 r. w ofercie znalazły się też tablety a nieco później również smartfony. W szczytowym momencie rozwoju Colorovo było trzecim źródłem zysków dla ABC Daty. Obecnie pod tą marką wciąż są dostępne akcesoria czyszczące, torby, obudowy komputerowe i mobilne ładowarki.