Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.10.2025 03:24 Publikacja: 15.05.2015 15:58
4Fun Media to m.in. nadawca stacji 4fun.tv, Mjuzik.tv i TV Disco. W grupie od maja jest nowy prezes – wieloletnią prezes Ewę Czekałę zastąpił Rafał Baran, ostatnio pracujący w branży reklamowej. W związku z jego pojawieniem się w firmie, telewizyjna grupa przygotowuje się do wdrożenia nowej strategii. Jej założenia i cele zarząd ma opublikować trzecim kwartale.
Jak podaje 4Fun Media, wspólnym celem planowanych zmian ma być większa integracja komunikacyjna wszystkich kanałów nadawcy. -Przygotowywane zmiany w kanałach telewizyjnych połączone będą z nową odsłoną aplikacji Fun App, czyli drugim ekranem podczas oglądania telewizji, szerszym niż do tej pory wykorzystywaniem potencjału social mediów oraz ich efektywnej konwersji na oglądalność stacji należących do 4fun Media. Docelowo, marka 4fun ma stać się czymś więcej niż telewizją, integrując ze sobą świat brandów, rozrywki i show biznesu w celu kreowania nowych źródeł przychodów dla spółki – podaje spółka w raporcie finansowym za I kwartał.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas