33 proc. Polaków zna markę T-Mobile

Zakończyła się wizerunkowa część kampanii reklamowej związanej z przejściem operatora komórkowego Polska Telefonia Cyfrowa z marki Era na T-Mobile.  – W obecnej chwili etap intensywnego budowania wizerunku przechodzi w komunikację produktową i ofertową – powiedział Paweł Szarkowski, dyrektor ds. komunikacji rynkowej PTC.

– Proces rebrandingu sieci sprzedaży przebiega zgodnie z założonymi planami i jest już na ukończeniu.  Wprowadziliśmy pełną wizualizację T-Mobile w przeszło 1000 sklepów, czyli  w ponad 99 proc. całej sieci. Pozostało zaledwie kilka pojedynczych obiektów,  które w ciągu najbliższych dni zostaną dostosowane do nowego standardu – dodał.

Z jego słów wynika, że zrealizowano cel, wytyczony wcześniej przez prezesa PTC, Miroslava Rakowskiego. – Po 30 dniach obecności T-Mobile na rynku możemy pochwalić się wzrostem spontanicznej znajomości marki z 3 proc. w maju do 33 proc. w czerwcu. Z niezależnych badań rynkowych prowadzonych przez SMG/KRC Millward Brown wynika, że 87 proc. ankietowanych wie, że Era zmieniła się na T-Mobile – mówi Paweł Szarkowski. Wcześniej Miroslawv Rakowski zapowiadał, że celem kampanii na ten rok jest osiągnięcie rozpoznawalności marki na poziomie 29 proc. Paweł Szarkowski nie chciał ujawnić, w jaki sposób rebranding przełożył się na wyniki sprzedaży usług PTC.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Facebook odporny na bojkot? Akcje znów rosną

Po nerwowym tygodniu, kiedy kolejne firmy ogłaszały wycofanie się z płatnego reklamowania w mediach ...

Polski hyperloop w europejskiej elicie

Hyper Poland, firma zajmująca się rozwojem projektu kolei magnetycznej inspirowanej technologią hyperloop wdrażaną przez ...

Rosja zbuduje hyperloopa. Jazda tylko dla bogatych

Budowa systemu Hyperloop między Moskwą a St. Petersburgiem kosztować ma równowartość 18 mld dol. ...

Chiński Alibaba idzie po 20 mld dol. W obawie przed Trumpem

Największa chińska platforma sprzedaży detalicznej, Alibaba Group Holdings, planuje przeprowadzić w drugiej połowie roku ...

SoftBank sprzeda akcje za 23 miliardy dolarów

Japoński gigant technologiczny SoftBank Group z oferty pierwotnej (IPO) swojej spółki telekomunikacyjnej pozyska 2,65 ...

Chińskie ZTE podnosi się po amerykańskich sankcjach

Kurs akcji chińskiego koncernu telekomunikacyjnego ZTE rósł w czwartek w Hongkongu aż o 14 ...