Mariusz Piaseczny przechodzi do TP-Linka [NOWE]

Był szef marketingu w D-Link Polska obejmie analogiczną funkcję w TP-Linku – jednym z większych na polskim rynku dostawców urządzeń sieciowych dla użytkownika domowego i małych firm.

Wcześniej, przed transferem do struktur producenta, Mariusz Piaseczny pełnił stanowisko szefa komunikacji organizacji koordynującej w Polsce ruch olimpiad specjalnych. Jeszcze wcześniej kierował marketingiem i PR D-Linka w Polsce i regionie Europy Wschodniej. Jako pracownik agencji Neuron PR współpracował właśnie z tym producentem.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Krzysztof Cebrat, prezes nazwa.pl: Kluczowa jest skutecznie działająca infolinia

Na palcach jednej ręki można policzyć w Polsce firmy hostingowe, które stać na wydanie ...

Rosjanie wypuszczają na rynek własnego smartfona

„Rosyjski Google”, jak mówi się o najpopularniejszej w tym kraju wyszukiwarce internetowej Yandex, będzie ...

Kieszonkowy tester z Wrocławia szybko wykryje koronawirusa

Polacy pracują nad mobilnym systemem identyfikacji patogenów. Ich nowatorskie urządzenie ma wejść do komercyjnej ...

Specjalne łóżko ma ułatwić przetrwanie koronowirusa

Japońska firma Bauhutte opracowała idealne rozwiązanie dla graczy, które ułatwi funkcjonowanie podczas choroby lub ...

Polak zbudował gastronomicznego giganta w Niemczech

Zbudował jednorożca w branży dostaw posiłków i sprzedał hulajnogi gigantowi z USA. O tym ...

W gnieździe wirusa działa szpital 5G. To przyszłość medycyny

W szpitalu w Wuhan, gdzie zaczęła się epidemia, zarażonymi koronawirusem opiekują się roboty. Przez ...