Reklama
Rozwiń
Reklama

Kanał telewizyjny kosztuje ATM Grupę coraz więcej

Producencka ATM Grupa podała dobre wyniki za II kwartał. Rosły zarówno jej wpływy z produkcji telewizyjnej, jak i przychody z nadawania ATM Rozrywka TV na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Programy dla stacji kosztują jednak coraz więcej.

Publikacja: 01.09.2015 09:40

Przychody z reklam w kanale ATM Rozrywka TV w pierwszym półroczu 2015r. wyniosły 10,4 mln zł, czyli o 2,8 proc. więcej niż rok wcześniej. – W związku z nieco większymi nakładami na kontent programowy, głównie poprzez zakup licencji do zagranicznych produkcji, segment nadawania odnotował niższe zyski w I półroczu 2015 roku w porównaniu do I półrocza 2014 roku – podaje ATM Grupa. Wynik operacyjny z jej segmentu nadawanie obniżył się o 40 proc. do 373 tys. zł, a netto spadł o 29 proc. do 288 tys. zł. – ATM Rozrywka utrzymuje dobre wyniki oglądalności. Oglądalność stacji ATM Rozrywka w pierwszym półroczu 2015 wyniosła w grupie komercyjnej (16-49 lat) 0,83 proc., przy średniej widowni (widzowie w wieku powyżej 4 lat) 47,5 tys. W analogicznym okresie 2014 roku stacja w tej samej grupie docelowej odnotowała wynik 0.81 proc., przy średniej widowni 45,5 tys. osób. W zasięgu naziemnej telewizji cyfrowej w grupie widzów w wieku 16-49 lat w pierwszym półroczu 2015 roku ATM Rozrywka zanotowała 2,15 proc. udziału. W pierwszym półroczu 2014 roku było to 2,36 proc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama