Reklama

Spadają globalne wpływy ze sprzedaży tabletów

Wpływy ze sprzedaży markowych tabletów spadły w ubiegłym roku aż o jedną piątą, bo ich średnia cena po raz pierwszy uplasowała się poniżej 400 dol.

Publikacja: 18.01.2016 18:50

Tak szacuje firma badawcza ABI Research. Według jej wyliczeń w ubiegłym roku na światowym rynku udało się sprzedać markowe elektroniczne tabletki o łącznej wartości 55 mld dol., choć jeszcze rok wcześniej było to 68 mld dol. W przyszłym roku wpływy ze sprzedaży tabletów mają pozostać stabilne, pomimo tego, że średnia cena tych urządzeń spadła w ubiegłym roku poniżej 400 dol.

ABI Research oczekuje, że liczba tabletów używanych na świcie w tym roku skurczy się. – Na większości rozwiniętych rynków te będące w użyciu zużyją się szybciej niż ich właściciele kupią sobie nowe – komentuje Jeff Orr, dyrektor badań w ABI Reseach.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama