Aktualizacja: 01.07.2025 00:48 Publikacja: 07.11.2017 14:28
Foto: Bloomberg
Na słabnącym rynku wciąż dobrze radzi sobie amerykańska firma Apple. Dostawca iPadów sprzedał o 11,4 proc. urządzeń więcej niż przed rokiem i z wynikiem 10,3 mln sztuk jest liderem światowej sprzedaży. Udział w rynku amerykańskiego giganta technologicznego w tym segmencie wynosi 25,8 proc.
Druga pozycja przypadła Samsungowi. Koreański producent sprzedał 6 mln tabletów, czyli o prawie 8 proc. mniej niż rok wcześniej. Oznacza to 15,4-proc. udział w rynku.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas