Aktualizacja: 29.08.2025 01:48 Publikacja: 26.10.2018 18:20
Pomysł był prosty: jedyną ścieżką kontaktu operatora i użytkownika były narzędzia elektroniczne: aplikacja na smartfon zintegrowana z kartą kredytową, jak w serwisach OTT, takich jak Netflix, konto u operatora i czat z konsultantem. Miesięczny koszt użytkowania usług Folx.com wynosił 29,99 zł, a kartę SIM z numerem telefonu można było zamówić poprzez aplikację i odebrać u kierowcy taksówki.
Twórcy Folx.com liczyli, że uda im się wyjść za granicę, czy porozumieć z Uberem w Polsce. Z naszych informacji wynika, że myślano o integracji aplikacji, ale plany spaliły na panewce, gdy przewozowa globalna firma zaczęła mieć problemy regulacyjne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas