Aktualizacja: 09.05.2025 11:23 Publikacja: 26.10.2018 18:20
Pomysł był prosty: jedyną ścieżką kontaktu operatora i użytkownika były narzędzia elektroniczne: aplikacja na smartfon zintegrowana z kartą kredytową, jak w serwisach OTT, takich jak Netflix, konto u operatora i czat z konsultantem. Miesięczny koszt użytkowania usług Folx.com wynosił 29,99 zł, a kartę SIM z numerem telefonu można było zamówić poprzez aplikację i odebrać u kierowcy taksówki.
Twórcy Folx.com liczyli, że uda im się wyjść za granicę, czy porozumieć z Uberem w Polsce. Z naszych informacji wynika, że myślano o integracji aplikacji, ale plany spaliły na panewce, gdy przewozowa globalna firma zaczęła mieć problemy regulacyjne.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas