Reklama

Honor: 5 proc. na otwartym rynku w Polsce

Publikacja: 18.01.2019 14:59

– Kiedy spotkałem się pierwszy raz z mediami pół roku temu nasza pozycja rynkowa w Polsce wynosiła ok. 0 proc.. Po upływie tego okresu na koniec ub.r. szacujemy, że nasz udział w tzw. open market sięga 5 proc.. To bardzo szybki wzrost, ale nie mamy zamiaru zwalniać. Jesteśmy już obecni w takich sieciach jak np. RTV Euro AGD czy x-kom – powiedział Michael Jing, menedżer Honoru na Polskę.

– Planujemy systematyczne wprowadzanie nowych premierowych smartfonów. Wierzymy, że wraz ze świetnym produktem i technologią będziemy kontynuować nasz wzrost w Polsce i to coraz szybciej – dodał country manager Honor Poland.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama