– Kiedy spotkałem się pierwszy raz z mediami pół roku temu nasza pozycja rynkowa w Polsce wynosiła ok. 0 proc.. Po upływie tego okresu na koniec ub.r. szacujemy, że nasz udział w tzw. open market sięga 5 proc.. To bardzo szybki wzrost, ale nie mamy zamiaru zwalniać. Jesteśmy już obecni w takich sieciach jak np. RTV Euro AGD czy x-kom – powiedział Michael Jing, menedżer Honoru na Polskę.

– Planujemy systematyczne wprowadzanie nowych premierowych smartfonów. Wierzymy, że wraz ze świetnym produktem i technologią będziemy kontynuować nasz wzrost w Polsce i to coraz szybciej – dodał country manager Honor Poland.

Według niego, rynki zagraniczne są tej należącej do koncernu Huawei marki coraz bardziej istotne. – W ub.r. zanotowaliśmy aż 150- proc. wzrost w ujęciu globalnym. W samej Europie – w krajach takich Hiszpania, Włochy, Niemcy oraz regionie Środkowej Europy ze szczególnie Czechami i Finlandią, a także w Rosji dochodzimy do pozycji rynkowej numer 4, a nawet 3. To wyniki nawet lepsze od naszych oczekiwań – wskazał Jing.