Honor: 5 proc. na otwartym rynku w Polsce

– Kiedy spotkałem się pierwszy raz z mediami pół roku temu nasza pozycja rynkowa w Polsce wynosiła ok. 0 proc.. Po upływie tego okresu na koniec ub.r. szacujemy, że nasz udział w tzw. open market sięga 5 proc.. To bardzo szybki wzrost, ale nie mamy zamiaru zwalniać. Jesteśmy już obecni w takich sieciach jak np. RTV Euro AGD czy x-kom – powiedział Michael Jing, menedżer Honoru na Polskę.

– Planujemy systematyczne wprowadzanie nowych premierowych smartfonów. Wierzymy, że wraz ze świetnym produktem i technologią będziemy kontynuować nasz wzrost w Polsce i to coraz szybciej – dodał country manager Honor Poland.

Według niego, rynki zagraniczne są tej należącej do koncernu Huawei marki coraz bardziej istotne. – W ub.r. zanotowaliśmy aż 150- proc. wzrost w ujęciu globalnym. W samej Europie – w krajach takich Hiszpania, Włochy, Niemcy oraz regionie Środkowej Europy ze szczególnie Czechami i Finlandią, a także w Rosji dochodzimy do pozycji rynkowej numer 4, a nawet 3. To wyniki nawet lepsze od naszych oczekiwań – wskazał Jing.

Mogą Ci się również spodobać

Umacniamy pozycję numer 1 w AGD

Z polskich fabryk w 2019 r. wyjechało 23,5 mln sztuk sprzętu. Ten rok dla ...

Rosyjski dron będzie ział ogniem jak smok

Rosyjskie Ministerstwo Obrony poinformowało, że nie pozostanie obojętne wobec ataków ISIS na ich bazę ...

Polska gra rozpętała światową burzę. Jest blokowana

Gra polskiego studia zbiera dobre opinie, ale twórcy mają potężny problem z jej promocją. ...

InPost zaoferuje… lodówkomaty

InPost – operator logistyczny, w który zainwestowały jedne z największych amerykańskich funduszy inwestycyjnych Advent ...

Sukces polskiej gry. Czy pszczoła podbije świat?

Nakłady na produkcję i marketing nowej gry autorstwa Varsav Game Studios już się zwróciły. ...

Nowe pochodne witaminy E

W kręgu zainteresowania naukowca Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie Wydziału Fizyki i Informatyki Stosowanej dr ...