W Orange Love pojawiają się droższe pakiety z telewizją

Publikacja: 07.03.2019 17:20

W Orange Love pojawiają się droższe pakiety z telewizją

Foto: cyfrowa.rp.pl

Po dwóch latach od wprowadzenia pakietu konwergentnego Orange Love Orange Polska zdecydował się na odświeżenie produktu. Z punktu widzenia marketingowego nowa odsłona Orange Love, pakietów, z których korzysta 1,2 mln klientów indywidualnych telekomu, zbudowana została wokół usługi płatnej telewizji.

W końcu grudnia korzystało z niej 943 tys. abonentów operatora i była to jedna z rosnących linii produktowych. W rok grono abonentów płatnej telewizji Orange Polska powiększyło się o 95 tys. Natomiast grono użytkowników telewizji posiadających pakiet urosło o 174 tys. do 725 tys.

W przeciwieństwie do Play Communications grupa Orange stawia nadal na telewizję linearną.

Jak tłumaczył Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska ds. rynku masowego, nadal 95 proc. Polaków ogląda telewizję tradycyjną, a czas spędzany przez telewizorem to nadal około 4 godzin dziennie.

To nie oznacza, że w pakietach nie ma serwisów OTT – pojawia się HBO Go.

Według Gacy nowa oferta Orange Love nastawiona jest na zwiększenie średniego przychodu od użytkownika w miesiącu (tzw. ARPU). Dowodem na to ma być poszerzenie palety pakietów konwergentnych telekomów o dwa droższe, obejmujące internet domowy, abonament komórkowy, płatną telewizję: za 149,9 zł (pakiet Extra) oraz za 219 zł (pakiet Premium).

Dla porównania w 2018 r. ARPU od abonenta pakietu konwergentnego Orange Polska wynosiło średnio w miesiącu 102 zł. Zauważyć trzeba, że nie jest to średnie ARPU od użytkownika Orange, tylko przychód od abonenta pakietu Orange Love.

Według Gacy polityka rabatowa Orange Love się nie zmienia. Nadal za zakup kolejnej usługi obowiązywać będzie bonus.

Mariusz Gaca nie podał, na ilu nowych abonentów płatnej telewizji liczy w tym roku Orange Polska. Wskazał jednak, że obecnie 57 proc. abonentów stacjonarnego internetu telekomu ma pakiet konwergentny, i ocenił, że w perspektywie dwóch lat odsetek ten może urosnąć do 80 proc., osiągając tym samym prawdopodobnie górną granicę.

– To nie będzie oznaczało końca ofert konwergnentnych – zapewnił wiceprezes.

Pytany o przejęcia w segmencie telewizji powiedział, że infrastruktura Orange i kablówek w dużej części pokrywa się, a z NC+ telekom łączy umowa o współpracy.

Po dwóch latach od wprowadzenia pakietu konwergentnego Orange Love Orange Polska zdecydował się na odświeżenie produktu. Z punktu widzenia marketingowego nowa odsłona Orange Love, pakietów, z których korzysta 1,2 mln klientów indywidualnych telekomu, zbudowana została wokół usługi płatnej telewizji.

W końcu grudnia korzystało z niej 943 tys. abonentów operatora i była to jedna z rosnących linii produktowych. W rok grono abonentów płatnej telewizji Orange Polska powiększyło się o 95 tys. Natomiast grono użytkowników telewizji posiadających pakiet urosło o 174 tys. do 725 tys.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu
Materiał Partnera
Play: lider telekomunikacji, który nie zwalnia tempa
Telekomunikacja
Rusza przedświąteczna bitwa telekomów. Światłowód czy LTE? Jakie są ceny?