Oppo w ofensywie na europejskich rynkach i w Polsce

Publikacja: 17.10.2019 08:00

Oppo, chińska marka należąca do firmy Guandgong Oppo Mobile Telecommunications (grupa BBK Electronics)  zaprezentowała w Londynie najnowsze urządzenie z serii Reno. Na razie najbardziej znana jest w Azji, ale ma spory apetyt także wobec rynków europejskich, w tym Polski.

Derek  Sun, dyrektor marki nie zdradził jakie są cele marki na ten rok wobec naszego rynku. Wolał podkreślić, że Oppo jest drugim największym dostawcą w regionie Azji Południowo-Wschodniej, a samych Indiach sprzedaż produktów pod tym brandem wzrosła rok do roku o 41 proc..

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem