Reklama
Rozwiń
Reklama

Oppo w ofensywie na europejskich rynkach i w Polsce

Publikacja: 17.10.2019 08:00

Oppo, chińska marka należąca do firmy Guandgong Oppo Mobile Telecommunications (grupa BBK Electronics)  zaprezentowała w Londynie najnowsze urządzenie z serii Reno. Na razie najbardziej znana jest w Azji, ale ma spory apetyt także wobec rynków europejskich, w tym Polski.

Derek  Sun, dyrektor marki nie zdradził jakie są cele marki na ten rok wobec naszego rynku. Wolał podkreślić, że Oppo jest drugim największym dostawcą w regionie Azji Południowo-Wschodniej, a samych Indiach sprzedaż produktów pod tym brandem wzrosła rok do roku o 41 proc..

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama