Nowe miejsca sprzedaży Xiaomi nazywa „Mi Point”-ami. Będą to bowiem właśnie punkty, czyli specjalne miejsca w już istniejących sklepach z produktami IT, RTV i AGD, z których część mieści się w galeriach handlowych. Większość Mi Pointów otwieranych jest dziś (mamy tzw. Black Friday).
CZYTAJ TAKŻE: Xiaomi rozbudowuje sieć salonów w Polsce
Po liście lokalizacji widać, że producent stawia na dostępność produktów nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w mniejszych miejscowościach. Nowe punkty sprzedaży Xiaomi ruszą m.in. w takich miastach jak Brodnica, Darłowo, Garwolin, Kamień Pomorski, Kostrzyn nad Odrą, Kutno, Lębork, Łowicz, Ostrów Wielkopolski, Płock, Płońsk, Pyrzyce, Rzeszów, Siedlce, Sławno, Strzelce Krajeńskie, Środa Wielkopolska, Zduńska Wola, Złotów i Żuromin.
W Mi Pointach będzie można odebrać produkty kupione w internetowym sklepie producenta (mi-home.pl).
Chińska firma posiada w Polsce 14 sklepów w galeriach handlowych (tzw. „Mi Store”). Dziś miał otworzyć kolejne trzy, w tym w Warszawie w Galerii Mokotów oraz m.in. – w Gdańsku. W tym ostatnim mieście jak się dowiadujemy premiera ze względów technicznych może się przesunąć.