Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2025 00:12 Publikacja: 17.03.2020 21:38
Foto: Bloomberg
Według Głównego Urzędu Statystycznego, małych i średnich firm było w 2018 r. około 68 tys. To druga najliczniejsza grupa firm po mikroprzedsiębiorstwach, zatrudniających mniej niż 10 osób. Z punktu widzenia firm, komunikacja z klientami i między pracownikami to podstawowa usługa. Czego oczekują małe i średnie przedsiębiorstwa od dostawcy takich usług?
– Raport Urzędu Komunikacji Elektronicznej pokazuje, że firmy korzystające z usług telefonii komórkowej wysoko oceniają dostawców usług jeśli chodzi np. zasięg sieci czy jakość obsługi. Z badań realizowanych na zlecenie Orange wynika, że przedsiębiorcy wybierając usługi, szukają przede wszystkim prostej i zrozumiałej oferty – na ten czynnik wskazuje blisko 40 procent ankietowanych. Odpowiedzią na to są najnowsze Plany Firmowe dla małych i średnich firm – mówi Andrzej Kotfis, dyrektor sprzedaży do mikro, mały i średnich firm w Orange Polska.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas