Reklama

Orange Polska kusi małe i średnie firmy

Zwane są solą gospodarki. Operatorzy telekomunikacyjni zdają sobie sprawę z ich znaczenia i mają dla nich coraz częściej specjalne oferty i przyjmują indywidualne podejście. Chodzi o małe i średnie firmy.

Publikacja: 17.03.2020 21:38

Orange Polska kusi małe i średnie firmy

Foto: Bloomberg

Według Głównego Urzędu Statystycznego, małych i średnich firm było w 2018 r. około 68 tys. To druga najliczniejsza grupa firm po mikroprzedsiębiorstwach, zatrudniających mniej niż 10 osób. Z punktu widzenia firm, komunikacja z klientami i między pracownikami to podstawowa usługa. Czego oczekują małe i średnie przedsiębiorstwa od dostawcy takich usług?

– Raport Urzędu Komunikacji Elektronicznej pokazuje, że firmy korzystające z usług telefonii komórkowej wysoko oceniają dostawców usług jeśli chodzi np. zasięg sieci czy jakość obsługi. Z badań realizowanych na zlecenie Orange wynika, że przedsiębiorcy wybierając usługi, szukają przede wszystkim prostej i zrozumiałej oferty – na ten czynnik wskazuje blisko 40 procent ankietowanych. Odpowiedzią na to są najnowsze Plany Firmowe dla małych i średnich firm – mówi Andrzej Kotfis, dyrektor sprzedaży do mikro, mały i średnich firm w Orange Polska.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama