Aktualizacja: 14.05.2025 23:53 Publikacja: 29.09.2020 16:11
Foto: Adobe Stock
Lockdown spowodowany pandemią Covid-19 oraz co jest z tym związane – konieczność pracy zdalnej, zmusiły wszystkich do komunikowania się przez telefon i do wirtualnych spotkań. Po wybuchu koronakryzysu przeszło połowa Polaków (56,5 proc.) przyznała, że sięga po telefon zdecydowanie częściej oraz więcej czasu spędza w sieci (54,3 proc.). Co było do przewidzenia, w efekcie wzrosły rachunki za te media, a jak pokazują badania, te akurat nigdy nie były priorytetem, jeśli chodzi o kolejność uregulowania różnych rodzajów opłat.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas