Reklama

35 proc. Polaków zainteresowanych usługami GPS

Publikacja: 26.11.2009 00:00

Takie informacje podali dzisiaj przedstawiciele firmy Ericsson podczas trwającego w Warszawie VI Forum Szerokopasmowego. To część danych, jakie są wynikiem prowadzonych przez producenta sprzętu telekomunikacyjnego badań Ericsson Consumer Lab. Według tychże badań zainteresowanie Polaków bankowością mobilną wynosi 26 proc. Pentracja Internetu w Polsce (rozumianego jako korzystanie z prywatnie abonowanego łącza) osiągnęła 56 procent. Na mobilny Internet zdecydowało się 14 proc. respondentów. 19 procent deklaruje zainteresowanie uzyskaniem takiego dostępu. Najbardziej popularną usługą dostępną na telefonie komórkowym okazała się nawigacja (GPS), którą wskazało 35 proc. respondentów. 26 proc. z nich chce również mieć możliwość kupowania biletów przez komórkę. 22 proc. chce korzystać z mikropłatności.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama