Reklama
Rozwiń
Reklama

35 proc. Polaków zainteresowanych usługami GPS

Publikacja: 26.11.2009 00:00

Takie informacje podali dzisiaj przedstawiciele firmy Ericsson podczas trwającego w Warszawie VI Forum Szerokopasmowego. To część danych, jakie są wynikiem prowadzonych przez producenta sprzętu telekomunikacyjnego badań Ericsson Consumer Lab. Według tychże badań zainteresowanie Polaków bankowością mobilną wynosi 26 proc. Pentracja Internetu w Polsce (rozumianego jako korzystanie z prywatnie abonowanego łącza) osiągnęła 56 procent. Na mobilny Internet zdecydowało się 14 proc. respondentów. 19 procent deklaruje zainteresowanie uzyskaniem takiego dostępu. Najbardziej popularną usługą dostępną na telefonie komórkowym okazała się nawigacja (GPS), którą wskazało 35 proc. respondentów. 26 proc. z nich chce również mieć możliwość kupowania biletów przez komórkę. 22 proc. chce korzystać z mikropłatności.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama