Reklama

Emporia Telecom: Orange nie ceni seniorów

Grzegorz Możdżdżyński, prezes Emporii w Polsce, która projektuje i sprzedaje telefony dla osób starszych zapowiada, że za parę dni znajdą się oficjalnie one w ofercie następnego operatora komórkowego w Polsce.

Publikacja: 02.12.2009 00:00

Od września, kiedy austriacka firma weszła na polski rynek, tylko Polska Telefonia Cyfrowa sprzedawała je w swojej sieci. Telefony marki Emporia można było też kupić w kanałach pozaoperatorskich.

– Nie będę ujawniał, który operator jako następny wprowadzi nasze telefony do sprzedaży, niech pochwalą się sami – mówi Możdzyński. Jednak zapewnia on, że telefony Emporii będą niebawem dostępne w trzech sieciach komórkowych w Polsce: Erze, Plusie i Playu. Nie wprowadzi ich tylko Orange. Dlaczego? Według Możdżyńskiego menadżerowie polskiego Orange boją się podjąć samodzielnie decyzję i wprowadzić na rynek coś, czego nie ma w globalnym katalogu grupy Orange. – Drugi zaś powód jest taki, że w polskim Orange nie uważają tej grupy klientów za zbyt perspektywiczną i twierdzą, że nie opłaca się im zbyt mocno subsydiować sprzedaż takich telefonów. Dlatego wybierają tańsze modele innych producentów dla starszych osób- twierdzi Możdżyński.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama