Play: zabieramy Orange klientów biznesowych

– Według naszych szacunków udział Playa w rynku klientów biznesowych wynosi obecnie 4-5 proc. – twierdzi Marcin Gruszka, rzecznik tej sieci.

Publikacja: 03.12.2009 00:00

Podkreśla, że wielu klientów z innych sieci decyduje się przejść do czwartego operatora ze względu na niższe stawki. – Z naszych obserwacji wynika, ze najwięcej pozyskujemy ich z sieci Orange – mówi Marcin Gruszka.

W opublikowanym na początku tego roku przez Urząd Komunikacji Elektronicznej raporcie „Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2008 roku. Klienci instytucjonalni”, gdzie m.in. firma Indicator ankietowała polskie firmy, z usług jakich operatorów korzystają, Play w ogóle się nie pojawił. Wtedy dominował Orange, na którego wskazało 50,9 proc. firm. Według Gruszki w tym roku sieci Orange trudno będzie ten wynik powtórzyć, m.in. właśnie dlatego, że wielu klientów odebrał jej Play.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem