Aktualizacja: 09.05.2025 13:39 Publikacja: 03.12.2009 00:00
Podkreśla, że wielu klientów z innych sieci decyduje się przejść do czwartego operatora ze względu na niższe stawki. – Z naszych obserwacji wynika, ze najwięcej pozyskujemy ich z sieci Orange – mówi Marcin Gruszka.
W opublikowanym na początku tego roku przez Urząd Komunikacji Elektronicznej raporcie „Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2008 roku. Klienci instytucjonalni”, gdzie m.in. firma Indicator ankietowała polskie firmy, z usług jakich operatorów korzystają, Play w ogóle się nie pojawił. Wtedy dominował Orange, na którego wskazało 50,9 proc. firm. Według Gruszki w tym roku sieci Orange trudno będzie ten wynik powtórzyć, m.in. właśnie dlatego, że wielu klientów odebrał jej Play.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas