Ericsson Consumer Lab: średnie zainteresowanie mobilną TV

Jak podał Ericsson Consumer Lab 18 proc. ankietowanych przez firmę Polaków jest zainteresowane usługami telewizji mobilnej w telefonie komórkowym.

Publikacja: 07.12.2009 00:00

Firma nie podała, na jakiej próbie przeprowadzono badanie. W zaprezentowanym pod koniec września raporcie „Polski rynek teleinformatyczny z perspektywy konsumenta – Consumer Lab 2009″, telewizja DVB-H w ogóle nie znalazła się wśród opcji, spośród których ankietowani mogli wybierać najatrakcyjniejsze dla nich usługi. We wrześniu najpopularniejszą z nich była nawigacja (zainteresowanie 35 proc. badanych). Z wynikiem 18 proc. mobilna TV uplasowałaby się pośrodku zastawienia najbardziej pożądanych usług, pomiędzy muzyką odtwarzaną w czasie nawiązywania połączenia (19 proc.) a pocztą elektroniczną (17 proc.)

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić