Ericsson Consumer Lab: średnie zainteresowanie mobilną TV

Jak podał Ericsson Consumer Lab 18 proc. ankietowanych przez firmę Polaków jest zainteresowane usługami telewizji mobilnej w telefonie komórkowym.

Publikacja: 07.12.2009 00:00

Firma nie podała, na jakiej próbie przeprowadzono badanie. W zaprezentowanym pod koniec września raporcie „Polski rynek teleinformatyczny z perspektywy konsumenta – Consumer Lab 2009″, telewizja DVB-H w ogóle nie znalazła się wśród opcji, spośród których ankietowani mogli wybierać najatrakcyjniejsze dla nich usługi. We wrześniu najpopularniejszą z nich była nawigacja (zainteresowanie 35 proc. badanych). Z wynikiem 18 proc. mobilna TV uplasowałaby się pośrodku zastawienia najbardziej pożądanych usług, pomiędzy muzyką odtwarzaną w czasie nawiązywania połączenia (19 proc.) a pocztą elektroniczną (17 proc.)

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń