Ericsson Consumer Lab: średnie zainteresowanie mobilną TV

Jak podał Ericsson Consumer Lab 18 proc. ankietowanych przez firmę Polaków jest zainteresowane usługami telewizji mobilnej w telefonie komórkowym.

Publikacja: 07.12.2009 00:00

Firma nie podała, na jakiej próbie przeprowadzono badanie. W zaprezentowanym pod koniec września raporcie „Polski rynek teleinformatyczny z perspektywy konsumenta – Consumer Lab 2009″, telewizja DVB-H w ogóle nie znalazła się wśród opcji, spośród których ankietowani mogli wybierać najatrakcyjniejsze dla nich usługi. We wrześniu najpopularniejszą z nich była nawigacja (zainteresowanie 35 proc. badanych). Z wynikiem 18 proc. mobilna TV uplasowałaby się pośrodku zastawienia najbardziej pożądanych usług, pomiędzy muzyką odtwarzaną w czasie nawiązywania połączenia (19 proc.) a pocztą elektroniczną (17 proc.)

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa