Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 09:22 Publikacja: 07.12.2009 00:00
Firma nie podała, na jakiej próbie przeprowadzono badanie. W zaprezentowanym pod koniec września raporcie „Polski rynek teleinformatyczny z perspektywy konsumenta – Consumer Lab 2009″, telewizja DVB-H w ogóle nie znalazła się wśród opcji, spośród których ankietowani mogli wybierać najatrakcyjniejsze dla nich usługi. We wrześniu najpopularniejszą z nich była nawigacja (zainteresowanie 35 proc. badanych). Z wynikiem 18 proc. mobilna TV uplasowałaby się pośrodku zastawienia najbardziej pożądanych usług, pomiędzy muzyką odtwarzaną w czasie nawiązywania połączenia (19 proc.) a pocztą elektroniczną (17 proc.)
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas