Reklama

Zmiany w TP: Fill za Gołosa

Nowym dyrektorem departamentu sponsoringu Grupy Telekomunikacji Polskiej został Tomasz Fill. Jak podaje TP, departament powołano w miejsce wydziału do spraw sponsoringu. Z TP odchodzi Piotr Gołos, dotychczasowy dyrektor, kierujący wydziałem.

Publikacja: 15.12.2009 00:00

Fill jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz podyplomowych studiów z zakresu ubezpieczeń na Akademii Finansów w Warszawie. Był m.in. rzecznikiem prasowym PZU, Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa oraz dyrektorem departamentu public relations PKO BP. Ostatnio, jako dyrektor biura komunikacji korporacyjnej w centrali PGNiG koordynował prace nad opracowaniem i wdrożeniem strategii zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu w grupie kapitałowej PGNiG. Był również prezesem Fundacji PGNiG im. Ignacego Łukaszewicza. Ma 37 lat, jest żonaty, ma jedną córkę.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama