Fill jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz podyplomowych studiów z zakresu ubezpieczeń na Akademii Finansów w Warszawie. Był m.in. rzecznikiem prasowym PZU, Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa oraz dyrektorem departamentu public relations PKO BP. Ostatnio, jako dyrektor biura komunikacji korporacyjnej w centrali PGNiG koordynował prace nad opracowaniem i wdrożeniem strategii zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu w grupie kapitałowej PGNiG. Był również prezesem Fundacji PGNiG im. Ignacego Łukaszewicza. Ma 37 lat, jest żonaty, ma jedną córkę.

Piotr Gołos pracował w grupie TP prawie siedem lat – najpierw w PTK Centertel, a następnie w Telekomunikacji Polskiej. Realizował takie projekty, jak Orange Ekstraklasa, turniej tenisowy Orange Prokom Open  (Orange Warsaw Open), czy duże koncerty muzyczne. Brał udział w projekcie rebrandingu marki Idea na Orange i innych przedsięwzięciach. Nie rozstrzygnął jeszcze dalszych planów zawodowych po odejściu z grupy TP.