Reklama

Zmiany w TP: Fill za Gołosa

Nowym dyrektorem departamentu sponsoringu Grupy Telekomunikacji Polskiej został Tomasz Fill. Jak podaje TP, departament powołano w miejsce wydziału do spraw sponsoringu. Z TP odchodzi Piotr Gołos, dotychczasowy dyrektor, kierujący wydziałem.

Publikacja: 15.12.2009 00:00

Fill jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz podyplomowych studiów z zakresu ubezpieczeń na Akademii Finansów w Warszawie. Był m.in. rzecznikiem prasowym PZU, Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa oraz dyrektorem departamentu public relations PKO BP. Ostatnio, jako dyrektor biura komunikacji korporacyjnej w centrali PGNiG koordynował prace nad opracowaniem i wdrożeniem strategii zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu w grupie kapitałowej PGNiG. Był również prezesem Fundacji PGNiG im. Ignacego Łukaszewicza. Ma 37 lat, jest żonaty, ma jedną córkę.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama