EBITDA spółki wyniosła w ubiegłym roku 18,5 mln zł, co oznacza wzrost o 11 proc. – Być może wynik ten ulegnie jeszcze poprawie, bo na razie opieramy się na wstępnych danych – mówiła Małgorzata Dolega-Makay, dyrektor finansowy CDP. Według niej marża EBITDA firmy w 2010 r. może sięgnąć 20 proc.
Zarząd CDP nie był natomiast zgodny, czy i o ile w 2010 r. uda się podnieść przychody. Z wypowiedzi menedżerów wynikało, że firma nastawia się na kilkuprocentowy wzrost. – Jesteśmy na etapie przygotowywania budżetu na ten rok. Zostanie on przyjęty w połowie lutego. Prowizoryczny budżet na I kwartał i deklaracje służb sprzedażowych pozwalają sądzić, że w całym roku możemy spodziewać się blisko 10-proc. wzrostu przychodów – przyznał ostatecznie Jarosław Roszkowski, prezes spółki.