W poniedziałek Netia rozpocznie sprzedaż swojej najnowszej oferty internetowej i telefonicznej. Łącze o przepływności 4 Mb/s w pakiecie z telefonem kosztować będzie 49 zł. Za dwa razy szybsze 8 Mb/s (oczywiście także z telefonem) trzeba będzie zapłacić 59 zł. Takie parametry łącza będą dostępne dla abonentów podłączonych do sieci własnej Netii lub na uwolnionej pętli lokalnej. Łącza działające na bazie hurtowej oferty TP będą miały przepływności odpowiednio 1 i 2 Mb/s.

Taryfy telefoniczne w nowej ofercie Netii również kosztują 49 i 59 zł miesięcznie. Tańsza opcja, nazwana „wieczory i weekendy”, obejmuje nieograniczone rozmowy lokalne i międzymiastowe pomiędzy godz. 18 a 8 rano oraz w dni wolne (przez całą dobę). Droższa opcja to nieograniczone rozmowy lokalne i międzymiastowe przez cały czas. Połączenia na telefony komórkowe w obu ofertach kosztują 32 gr. za minutę.

Klienci zamawiający pakiet internet + telefon będą zwolnieni z abonamentu przez pierwsze cztery miesiące z zawartej na 2 lata umowy. Netia chce położyć największy nacisk na internetowy kanał sprzedaży. Klienci którzy kupią pakiet internet + telefon w sieci, otrzymają router bezprzewodowy za 1 zł. W przypadku pakietu kupionego w innych kanałach jego cena wyniesie 99 zł.

Nowej ofercie Netii będzie towarzyszyć kampania reklamowa z twarzą firmy, Tomaszem Kotem. Jak powiedział Grzegorz Esz, członek zarządu Netii, kampania telewizyjna, radiowa i outdoorowa ruszy w najbliższy poniedziałek.