Reklama
Rozwiń
Reklama

Przegląd Prasy – wtorek 2 lutego

Publikacja: 02.02.2010 00:00

Puls Biznesu

Kolejny telekom spróbuje uszczknąć część rynku komórek

KL

Dialog chce sprzedać w tym roku kilkadziesiąt tysięcy komórkowych usług. Liczy głównie na swoich klientów.
Należący do KGHM operator telekomunikacyjny rusza z własną marką komórkową – Diallo.

http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=35f1c97e-ff15-4d71-ae7a-
52f1a919045e&date=2010-02-02

Reklama
Reklama

Rzeczpospolita

Cyfrowy Polsat poszerza ofertę usług

Urszula Zielińska

Firma wprowadziła usługę dostępu do Internetu. W pakiecie z telewizją za transfer 1,2 GB danych miesięcznie abonent satelitarnej platformy zapłaci 30 zł, a za 2,2 GB – 50 zł.

http://new-arch.rp.pl/artykul/921632_Cyfrowy_Polsat__poszerza_oferte_uslug.html

Światowy rynek programów na komórki wystrzeli w górę

Reklama
Reklama

Tomasz Boguszewicz

Konsumenci na całym świecie w 2010 r. ściągną na swoje urządzenia mobilne ponad 4,5 mld aplikacji, płacąc za nie w sumie 6,2 mld dol. – przewiduje firma badawcza Gartner Research.
http://new-arch.rp.pl/artykul/921581_Swiatowy_rynek_programow_na_komorki_wystrzeli_w_gore.html

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama