Przegląd Prasy – wtorek 2 lutego

Publikacja: 02.02.2010 00:00

Puls Biznesu

Kolejny telekom spróbuje uszczknąć część rynku komórek

KL

Dialog chce sprzedać w tym roku kilkadziesiąt tysięcy komórkowych usług. Liczy głównie na swoich klientów.
Należący do KGHM operator telekomunikacyjny rusza z własną marką komórkową – Diallo.

http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=35f1c97e-ff15-4d71-ae7a-
52f1a919045e&date=2010-02-02

Rzeczpospolita

Cyfrowy Polsat poszerza ofertę usług

Urszula Zielińska

Firma wprowadziła usługę dostępu do Internetu. W pakiecie z telewizją za transfer 1,2 GB danych miesięcznie abonent satelitarnej platformy zapłaci 30 zł, a za 2,2 GB – 50 zł.

http://new-arch.rp.pl/artykul/921632_Cyfrowy_Polsat__poszerza_oferte_uslug.html

Światowy rynek programów na komórki wystrzeli w górę

Tomasz Boguszewicz

Konsumenci na całym świecie w 2010 r. ściągną na swoje urządzenia mobilne ponad 4,5 mld aplikacji, płacąc za nie w sumie 6,2 mld dol. – przewiduje firma badawcza Gartner Research.
http://new-arch.rp.pl/artykul/921581_Swiatowy_rynek_programow_na_komorki_wystrzeli_w_gore.html

Puls Biznesu

Kolejny telekom spróbuje uszczknąć część rynku komórek

Pozostało 94% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Stabilność systemu e-commerce – Twój klucz do sukcesu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość