Przegląd Prasy – wtorek 2 lutego

Publikacja: 02.02.2010 00:00

Puls Biznesu

Kolejny telekom spróbuje uszczknąć część rynku komórek

KL

Dialog chce sprzedać w tym roku kilkadziesiąt tysięcy komórkowych usług. Liczy głównie na swoich klientów.
Należący do KGHM operator telekomunikacyjny rusza z własną marką komórkową – Diallo.

http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=35f1c97e-ff15-4d71-ae7a-
52f1a919045e&date=2010-02-02

Rzeczpospolita

Cyfrowy Polsat poszerza ofertę usług

Urszula Zielińska

Firma wprowadziła usługę dostępu do Internetu. W pakiecie z telewizją za transfer 1,2 GB danych miesięcznie abonent satelitarnej platformy zapłaci 30 zł, a za 2,2 GB – 50 zł.

http://new-arch.rp.pl/artykul/921632_Cyfrowy_Polsat__poszerza_oferte_uslug.html

Światowy rynek programów na komórki wystrzeli w górę

Tomasz Boguszewicz

Konsumenci na całym świecie w 2010 r. ściągną na swoje urządzenia mobilne ponad 4,5 mld aplikacji, płacąc za nie w sumie 6,2 mld dol. – przewiduje firma badawcza Gartner Research.
http://new-arch.rp.pl/artykul/921581_Swiatowy_rynek_programow_na_komorki_wystrzeli_w_gore.html

Puls Biznesu

Kolejny telekom spróbuje uszczknąć część rynku komórek

Pozostało 94% artykułu
1 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?