Aktualizacja: 10.05.2025 00:35 Publikacja: 22.02.2010 00:00
Oznacza to, że HP nie będzie już mogło posługiwać się rekomendacją Cisco Certified Channel oraz Cisco Certified Global Service Alliance Partner.
Jak wyjaśnił Kaith Goodwin, jeden z wiceprezesów Cisco odpowiedzialny za współpracę z partnerami, w ciągu ostatnich kilku lat strategie Cisco i HP stały się rozbieżne aż do stopnia, w którym powodowały konflikty. Obie firmy rozmawiają jednak na temat warunków, na jakich będzie dostarczane wsparcie użytkownikom produktów Cisco wdrożonych przy pomocy HP. Cisco zapewniło, że będzie respektować zapisy umów zawartych przez klientów z HP przez cały okres ich trwania.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas