Aktualizacja: 01.07.2025 01:03 Publikacja: 25.08.2014 09:34
Niemal wszystkie analizujące rynek nowych technologii firmy z dużym prawdopodobieństwem szacowały mocne wyhamowanie sprzedaży tradycyjnych laptopów na rzecz lawinowo przybywających na rynku tabletów.
NPD DisplaySearch donosi jednak, że po 7 kwartałach malejącej sprzedaży, zakończony z końcem czerwca, drugi kwartał 2014 roku przyniósł producentom komputerów przenośnych wzrost. Wzrost jest niewielki, wynoszący tylko 1 proc. w stosunku do wyniku z przed roku. Jednak 45,1 mln sprzedanych laptopów odczytywane jest przez analityków jako przełamanie tendencji, które może skutkować w trwałe odbicie.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas