W poniedziałek odbędzie się konferencja Polkomtela, operator sieci Plus. Według nieoficjalnych informacji serwisu Telepolis.pl operator zaprezentuje nową ofertę, którą będzie promować pod hasłem „sprawdź co można zrobić bez konsekwencji” (hasło widnieje na zaproszeniu dla dziennikarzy) używając nowej nazwy – Plush.
Zapowiedź zmiany widać na stronie internetowej telekomu, gdzie element logo (niebieski plus podkreślony na czerwono) został „przemalowany” na czarne „H”. Nad przyczynami modyfikacji zastanawia się gazeta.pl.
Teoretycznie mógłby to być początek rebrandingu (jak mówił Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu grupa zastanawia się nad wyborem jednej wspólnej marki spośród już posiadanych). Tego jednak w Cyfrowym Polsacie nam nie potwierdzono.
Ponieważ w handlu trwa właśnie sezon zwany „back to school” nie można wykluczyć, że – podobnie jak Netia domeną Dropss.pl – Polkomtel będzie kusił Plushem uczniów i studentów.
Kilka dni temu operator zaprezentował ofertę z urządzeniem kierowaną do tej grupy użytkowników.