Reklama
Rozwiń

Plush nową marką czy ofertą Polkomtela?

Publikacja: 05.09.2014 18:02

W poniedziałek odbędzie się konferencja Polkomtela, operator sieci Plus. Według nieoficjalnych informacji serwisu Telepolis.pl operator zaprezentuje nową ofertę, którą będzie promować pod hasłem „sprawdź co można zrobić bez konsekwencji” (hasło widnieje na zaproszeniu dla dziennikarzy) używając nowej nazwy – Plush.

Zapowiedź zmiany widać na stronie internetowej telekomu, gdzie element logo (niebieski plus podkreślony na czerwono) został „przemalowany” na czarne „H”. Nad przyczynami modyfikacji zastanawia się gazeta.pl.

Teoretycznie mógłby to być początek rebrandingu (jak mówił Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu grupa zastanawia się nad wyborem jednej wspólnej marki spośród już posiadanych). Tego jednak w Cyfrowym Polsacie nam nie potwierdzono.

Ponieważ w handlu trwa właśnie sezon zwany „back to school” nie można wykluczyć, że – podobnie jak Netia domeną Dropss.pl – Polkomtel będzie kusił Plushem uczniów i studentów.

Kilka dni temu operator zaprezentował ofertę z urządzeniem kierowaną do tej grupy użytkowników.

Słowo „Plush” otwiera więcej możliwości. Oznacza „pluszowy”, ale także „luksusowy, bardzo drogi” (ang.). Można nim nawiązać do popularnej akcji w mediach społecznościowych „splash”.

W tym roku ze słownika języka angielskiego zaczerpnął już T-Mobile Polska, wprowadzając jedną nazwę dla ofert „Jump!”. W tym przypadku inspiracja przyszła ze Stanów Zjednoczonych, gdzie nazwa ta była wykorzystana do innych celów tamtejszego T-Mobile: akcji aktualizacji telefonów komórkowych (jej rozwinięcie to „Just Upgrade My Phone”).

Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku