Aktualizacja: 22.05.2025 04:54 Publikacja: 16.10.2014 16:44
Foto: ROL
Przez cały trzeci kwartał Netflix przyłączył na całym świecie 3,02 mln nowych subskrybentów, choć wcześniej zapowiadał 3,69 mln. 980 tys. nowych klientów to mieszkańcy USA, a 2,04 – innych krajów. Z zapowiedzi firmy wynikało, że chciała w trzecim kwartale pozyskać 1,33 milionów nowych kientów w USA i 2,36 mln poza Stanami. Zdaniem Reeda Hastingsa, prezesa firmy, powodem rozminięcia się Netfliksa z prognozami w tym zakresie były wprowadzone podwyżki cen (podstawowa wersja z 7,99 dol. do 8,99 dol.), które spowodowały, że na wykupowanie abonamentu decydowało się nieco mniej osób niż zakładano.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas