Reklama
Rozwiń
Reklama

Netflix rozczarował wynikami

W trzecim kwartale międzynarodowa internetowa platforma wideo przyłączyła mnie nowych klientów, niż obiecywała. Czeka ją też ciężki przyszły rok , jeśli HBO wystartuje z konkurencyjny m projektem w USA.

Publikacja: 16.10.2014 16:44

Netflix rozczarował wynikami

Foto: ROL

Przez cały trzeci kwartał Netflix przyłączył na całym świecie 3,02 mln nowych subskrybentów, choć wcześniej zapowiadał 3,69 mln. 980 tys. nowych klientów to mieszkańcy USA, a 2,04 – innych krajów. Z zapowiedzi firmy wynikało, że chciała w trzecim kwartale pozyskać 1,33 milionów nowych kientów w USA i 2,36 mln poza Stanami. Zdaniem Reeda Hastingsa, prezesa firmy, powodem rozminięcia się Netfliksa z prognozami w tym zakresie były wprowadzone podwyżki cen (podstawowa wersja z 7,99 dol. do 8,99 dol.), które spowodowały, że na wykupowanie abonamentu decydowało się nieco mniej osób niż zakładano.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama