Stoliki prezesa UKE – opinie operatorów [nowe]

Publikacja: 22.10.2014 08:45

– Naszym zdaniem to bardzo dobry pomysł prezes UKE. Daje szanse by dyskutować o rynku w nowy, bardziej otwarty sposób. Warto też spróbować zakopać „topory wojenne”, które pojawiły się np. podczas burzliwej dyskusji o aukcji na częstotliwości – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska proszony o opinię telekomu nt. inicjatywy „stolikowej” szefowej Urzędu Komunikacji Elektronicznej Magdaleny Gaj.

Gaj – podobnie jak w latach 2009 i 2011 jej poprzedniczka Anna Streżyńska postawiła na wypracowanie porozumień z i między operatorami, które zakończyć mają wieloletnie, a czasem nierozwiązywalne inaczej spory.

P4, operator sieci Play, ocenił słowami rzecznika Marcina Gruszki pomysł „stolików” jako dobry, ale nie wiadomo, czy w praktyce do zrealizowania.

T-Mobile Polska proszony o komentarz pomysłu odesłał nas do UKE.

Opinii Grupy Cyfrowy Polsat, czy Midasa jeszcze nie uzyskaliśmy.

Ten materiał będzie aktualizowany.

– Naszym zdaniem to bardzo dobry pomysł prezes UKE. Daje szanse by dyskutować o rynku w nowy, bardziej otwarty sposób. Warto też spróbować zakopać „topory wojenne”, które pojawiły się np. podczas burzliwej dyskusji o aukcji na częstotliwości – mówi Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska proszony o opinię telekomu nt. inicjatywy „stolikowej” szefowej Urzędu Komunikacji Elektronicznej Magdaleny Gaj.

Gaj – podobnie jak w latach 2009 i 2011 jej poprzedniczka Anna Streżyńska postawiła na wypracowanie porozumień z i między operatorami, które zakończyć mają wieloletnie, a czasem nierozwiązywalne inaczej spory.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?