Reklama

Kampania odświeżająca markę Orange także w Polsce

Publikacja: 17.04.2015 09:23

– 7 mln zł wyda na kampanię wizerunkową związaną z globalnym projektem odświeżenia marki Orange i towarzyszącą jej promocję nowych pakietów usług Orange Polska – poinformował dziennikarzy w czwartek Bruno Duthoit, prezes spółki. Zastrzegł, że nie oznacza to wzrostu tegorocznych wydatków marketingowych grupy.

Logo grupy nie zmienia się. W kreacjach marketingowych specjaliści dostrzegą zmianę czcionki i nowe barwy, uzupełniające dotychczasową paletę pomarańczowego, czerni i szarości. Zgodnie z obowiązującym trendem (widocznym także w wiosennych kampaniach T-Mobile), w księdze marki Orange główną wartością jest konsument i jego potrzeby. Bruno Duthoit mówił o „nowej obietnicy”, jaką telekom składa rynkowi.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama