Kampania odświeżająca markę Orange także w Polsce

Publikacja: 17.04.2015 09:23

– 7 mln zł wyda na kampanię wizerunkową związaną z globalnym projektem odświeżenia marki Orange i towarzyszącą jej promocję nowych pakietów usług Orange Polska – poinformował dziennikarzy w czwartek Bruno Duthoit, prezes spółki. Zastrzegł, że nie oznacza to wzrostu tegorocznych wydatków marketingowych grupy.

Logo grupy nie zmienia się. W kreacjach marketingowych specjaliści dostrzegą zmianę czcionki i nowe barwy, uzupełniające dotychczasową paletę pomarańczowego, czerni i szarości. Zgodnie z obowiązującym trendem (widocznym także w wiosennych kampaniach T-Mobile), w księdze marki Orange główną wartością jest konsument i jego potrzeby. Bruno Duthoit mówił o „nowej obietnicy”, jaką telekom składa rynkowi.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay