Reklama

4Fun Media szykuje nową strategię dla kanałów tematycznych

Telewizyjna grupa 4Fun Media po zmianie prezesa planuje zmiany w swoich stacjach i w strategii.

Publikacja: 15.05.2015 15:58

4Fun Media to m.in. nadawca stacji 4fun.tv, Mjuzik.tv i TV Disco. W grupie od maja jest nowy prezes – wieloletnią prezes Ewę Czekałę zastąpił Rafał Baran, ostatnio pracujący w branży reklamowej. W związku z jego pojawieniem się w firmie, telewizyjna grupa przygotowuje się do wdrożenia nowej strategii. Jej założenia i cele zarząd ma opublikować trzecim kwartale.

Jak podaje 4Fun Media, wspólnym celem planowanych zmian ma być większa integracja komunikacyjna wszystkich kanałów nadawcy. -Przygotowywane zmiany w kanałach telewizyjnych połączone będą z nową odsłoną aplikacji Fun App, czyli drugim ekranem podczas oglądania telewizji, szerszym niż do tej pory wykorzystywaniem potencjału social mediów oraz ich efektywnej konwersji na oglądalność stacji należących do 4fun Media. Docelowo, marka 4fun ma stać się czymś więcej niż telewizją, integrując ze sobą świat brandów, rozrywki i show biznesu w celu kreowania nowych źródeł przychodów dla spółki – podaje spółka w raporcie finansowym za I kwartał.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Materiał Promocyjny
Sieci kampusowe – łączność skrojona dla firm
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama