Aktualizacja: 09.05.2025 20:58 Publikacja: 15.05.2015 15:58
4Fun Media to m.in. nadawca stacji 4fun.tv, Mjuzik.tv i TV Disco. W grupie od maja jest nowy prezes – wieloletnią prezes Ewę Czekałę zastąpił Rafał Baran, ostatnio pracujący w branży reklamowej. W związku z jego pojawieniem się w firmie, telewizyjna grupa przygotowuje się do wdrożenia nowej strategii. Jej założenia i cele zarząd ma opublikować trzecim kwartale.
Jak podaje 4Fun Media, wspólnym celem planowanych zmian ma być większa integracja komunikacyjna wszystkich kanałów nadawcy. -Przygotowywane zmiany w kanałach telewizyjnych połączone będą z nową odsłoną aplikacji Fun App, czyli drugim ekranem podczas oglądania telewizji, szerszym niż do tej pory wykorzystywaniem potencjału social mediów oraz ich efektywnej konwersji na oglądalność stacji należących do 4fun Media. Docelowo, marka 4fun ma stać się czymś więcej niż telewizją, integrując ze sobą świat brandów, rozrywki i show biznesu w celu kreowania nowych źródeł przychodów dla spółki – podaje spółka w raporcie finansowym za I kwartał.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas