Reklama
Rozwiń

UPC wynagradza awarię abonentom

Publikacja: 02.07.2015 16:09

– Po ostatnich testach możemy potwierdzić, że przywróciliśmy pełną funkcjonalności dekodera Horizon – informuje dziś Michał Fura, rzecznik UPC Polska w nawiązaniu do awarii, która trwała w ostatnich dniach.

– Nasi specjaliści intensywnie pracowali, by wyeliminować nieoczekiwane zakłócenia, które pojawiły się podczas prac związanych z rozwojem platformy Horizon. Najczęściej podczas oglądania pojawiały się informacje o trybie awaryjnym, informacja o wyświetlanym programie, a w niektórych przypadkach mogły wystąpić ograniczenia z dostępem. Za powstałe niedogodności jeszcze raz serdecznie przepraszamy! – napisał rzecznik na stronie www operatora.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości