Aktualizacja: 01.07.2025 00:00 Publikacja: 05.08.2015 18:59
Foto: ROL
Konkurs ma wyłonić czterech nadawców stacji o charakterze uniwersalnym, ale każda z nich ma odpowiadać określonym ramom tematycznym. Zdaniem jednego z rozmówców rpkom.pl, to wybieg zastosowany po to, by nie obligować nadawców do nadawania kanałów stricte tematycznych, które z uwagi na szereg obostrzeń w koncesjach i mocno sprofilowane programy, mają ograniczone możliwości zwiększania widowni i – co za tym idzie – zarabiania na reklamach. Jednocześnie KRRiT będzie jednak mogła kontrolować zawartość programową nowych kanałów.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas