Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.06.2025 07:08 Publikacja: 10.01.2016 18:50
Lenovo, obecny właściciel marki Motorola oficjalnie potwierdził informacje, że nie będzie już wykorzystywał tego brandu dla oznakowania najnowszych produktów w segmencie telefonów komórkowych. Pozostanie on w użytku, ale w sferze korporacyjnej – jako nazwa oddziału grupy.
Chińskie Lenovo, które w 2014 roku kupiło amerykańską Motorolę Mobility od Google za 3 mld dol., zdecydowało się kontynuować swoje dwie linie produktowe oznaczając je jako Moto by Lenovo i VIBE.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas