Koniec marki Motorola na smartfonach

Publikacja: 10.01.2016 18:50

Lenovo, obecny właściciel marki Motorola oficjalnie potwierdził informacje, że nie będzie już wykorzystywał tego brandu dla oznakowania najnowszych produktów w segmencie telefonów komórkowych. Pozostanie on w użytku, ale w sferze korporacyjnej – jako nazwa oddziału grupy.

Chińskie Lenovo, które w 2014 roku kupiło amerykańską Motorolę Mobility od Google za 3 mld dol., zdecydowało się kontynuować swoje dwie linie produktowe oznaczając je jako Moto by Lenovo i VIBE.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10