Reklama

Małgorzata Zakrzewska dyrektorem komunikacji w P4

Publikacja: 03.04.2019 16:02

P4, operator sieci Play podjął decyzję o utworzeniu nowego departamentu – departamentu komunikacji, który połączy obszary public relations, public affairs i komunikacji wewnętrznej telekomu – informuje serwis GSMOnline.pl.

Nowym departamentem pokieruje Małgorzata Zakrzewska.

W skład jej zespołu wejdą wieloletni rzecznik prasowy Playa Marcin Gruszka, jego dotychczasowy zespół w postaci Ewy Sankowskiej Sieniek i Matyldy Walewskiej-Romanowskiej, a także osoby podlegające Zakrzewskiej: Katarzyna Tajak-Pietrowska oraz – Witold Tomaszewski, b. redaktor naczelny serwisy Telepolis.pl.

Małgorzata Zakrzewska przyszła do Play z Merrill Lynch, gdzie – jak mówi jej oficjalny profil na LinkedIn – współtworzyła biuro w Polsce. Pracę dla telekomu zaczęła zanim ruszył z działalnością komercyjną, bo w 2005 r.. Jest obecnie jednym z najstarszych stażem pracowników operatora.

Przez 10 lat była dyrektorem ds. korporacyjnych, a ostatnio dyrektorem ds. public affairs. Podlegała, Jackowi Niewęgłowskiemu, członkowi zarządu odpowiedzialnemu za strategię. Po jego odejściu obszar ten przejął nowy prezes telekomu, Jean-Marc Harion, do którego raportować ma teraz Małgorzata Zakrzewska.

Reklama
Reklama

Marcin Gruszka przeszedł do P4 z Orange Polska, podobnie jak Bartosz Dobrzyński, były już członek zarządu sieci Play ds. marketingu.

Wcześniej pracował m.in. dla portalu Ahoj.pl (był rzecznikiem) oraz w biurze prasowym Niezależnego Operatora Międzystrefowego, wówczas własność Tel-Energo (dziś Exatel).

Z twarzą Gruszki kojarzone jest w sektorze telekomunikacyjnym nowe otwarcie w komunikacji przedsiębiorstw: zakładające budowę rzeszy fanów w mediach społecznościowych i kontakt z nimi za pośrednictwem forów internetowych, a potem Facebooka, Twittera oraz bloga.

Na analogiczny sposób komunikacji postawił z czasem Orange Polska, którego twarzą jest rzecznik – Wojciech Jabczyński, ale blogosferę prowadzi kilka osób.

W minionym roku miały miejsce zmiany w strukturach komunikacyjnych T-Mobile Polska.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama