Jacek Balicki odchodzi z zarządu ITI Neovision

Jacek Balicki zrezygnował z funkcji wiceprezesa zarządu ds. marketingu ITI Neovision, właściciela satelitarnej Platformy CANAL+. Drugi co do wielkości gracz na rynku płatnej telewizji w Polsce poinformował o tym dziś w komunikacie.

Publikacja: 29.10.2019 10:55

Jacek Balicki rozstanie się z Platformą Canal+

Jacek Balicki rozstanie się z Platformą Canal+

Foto: Jacek Balicki rozstanie się z Platformą Canal+

Zgodnie z nim, menedżer złożył rezygnację 23 października i podjął tę decyzję samodzielnie, ponieważ chce „realizować nowy projekt poza strukturami firmy”. Jednocześnie jednak ITI Neovision zaznaczył, że nie zamierza powoływać nowej osoby na to stanowisko, a kompetencje Jacka Balickiego zostaną przydzielone menedżerom niższego szczebla.

„Dotychczasowe obowiązki Balickiego zostaną rozdzielone pomiędzy Joannę Kloskowską, dyrektor ds. marketingu treści oraz Grzegorza Skowron-Moszkowicz, dyrektora działu zarządzania wartością klienta, którzy raportują bezpośrednio do członków zarządu” – czytamy w komunikacie.

Zarząd ITI Neovision jest obecnie czteroosobowy. Prezesem platformy jest Edyta Sadowska, za finanse i logistykę odpowiada Frederic Berardi, za technologię i IT Jarosław Kordalewski a za sprzedaż i CRM Artur Przybysz.

Jak podano Jacek Balicki formalnie będzie związany ze spółką do końca kwietnia przyszłego roku.

Jacek Balicki pracuje w ITI Neovision od marca 2014 r. Oprócz działań marketingowych nadzorował politykę produktową i cenową, dział badań rynku oraz kreacji.

Wcześniej był szefem marketingu Samsung Electronics Polska oraz szefem marketingu P4, gdzie wprowadzał na polski rynek markę Play.

Karierę zaczął w agencjach reklamowych. Pracował w BBDO Group, G7 i D’Arcy.

Zgodnie z nim, menedżer złożył rezygnację 23 października i podjął tę decyzję samodzielnie, ponieważ chce „realizować nowy projekt poza strukturami firmy”. Jednocześnie jednak ITI Neovision zaznaczył, że nie zamierza powoływać nowej osoby na to stanowisko, a kompetencje Jacka Balickiego zostaną przydzielone menedżerom niższego szczebla.

„Dotychczasowe obowiązki Balickiego zostaną rozdzielone pomiędzy Joannę Kloskowską, dyrektor ds. marketingu treści oraz Grzegorza Skowron-Moszkowicz, dyrektora działu zarządzania wartością klienta, którzy raportują bezpośrednio do członków zarządu” – czytamy w komunikacie.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Telekomunikacja
Rusza przedświąteczna bitwa telekomów. Światłowód czy LTE? Jakie są ceny?
Telekomunikacja
Do kogo uciekają użytkownicy sieci komórkowych. Ten operator wygrywa
Telekomunikacja
Duża awaria sieci komórkowych w Polsce. Problemy z połączeniami
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Ile Polacy płacą za usługi telekomunikacyjne i jak z nich korzystają. Raport UKE
Materiał Promocyjny
Nowe narzędzia to nowe możliwości