Reklama

Jacek Balicki odchodzi z zarządu ITI Neovision

Jacek Balicki zrezygnował z funkcji wiceprezesa zarządu ds. marketingu ITI Neovision, właściciela satelitarnej Platformy CANAL+. Drugi co do wielkości gracz na rynku płatnej telewizji w Polsce poinformował o tym dziś w komunikacie.

Publikacja: 29.10.2019 10:55

Jacek Balicki rozstanie się z Platformą Canal+

Jacek Balicki rozstanie się z Platformą Canal+

Foto: Jacek Balicki rozstanie się z Platformą Canal+

Zgodnie z nim, menedżer złożył rezygnację 23 października i podjął tę decyzję samodzielnie, ponieważ chce „realizować nowy projekt poza strukturami firmy”. Jednocześnie jednak ITI Neovision zaznaczył, że nie zamierza powoływać nowej osoby na to stanowisko, a kompetencje Jacka Balickiego zostaną przydzielone menedżerom niższego szczebla.

„Dotychczasowe obowiązki Balickiego zostaną rozdzielone pomiędzy Joannę Kloskowską, dyrektor ds. marketingu treści oraz Grzegorza Skowron-Moszkowicz, dyrektora działu zarządzania wartością klienta, którzy raportują bezpośrednio do członków zarządu” – czytamy w komunikacie.

Zarząd ITI Neovision jest obecnie czteroosobowy. Prezesem platformy jest Edyta Sadowska, za finanse i logistykę odpowiada Frederic Berardi, za technologię i IT Jarosław Kordalewski a za sprzedaż i CRM Artur Przybysz.

Jak podano Jacek Balicki formalnie będzie związany ze spółką do końca kwietnia przyszłego roku.

Jacek Balicki pracuje w ITI Neovision od marca 2014 r. Oprócz działań marketingowych nadzorował politykę produktową i cenową, dział badań rynku oraz kreacji.

Reklama
Reklama

Wcześniej był szefem marketingu Samsung Electronics Polska oraz szefem marketingu P4, gdzie wprowadzał na polski rynek markę Play.

Karierę zaczął w agencjach reklamowych. Pracował w BBDO Group, G7 i D’Arcy.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama