Jacek Balicki odchodzi z zarządu ITI Neovision

Jacek Balicki zrezygnował z funkcji wiceprezesa zarządu ds. marketingu ITI Neovision, właściciela satelitarnej Platformy CANAL+. Drugi co do wielkości gracz na rynku płatnej telewizji w Polsce poinformował o tym dziś w komunikacie.

Publikacja: 29.10.2019 10:55

Jacek Balicki rozstanie się z Platformą Canal+

Jacek Balicki rozstanie się z Platformą Canal+

Foto: Jacek Balicki rozstanie się z Platformą Canal+

Zgodnie z nim, menedżer złożył rezygnację 23 października i podjął tę decyzję samodzielnie, ponieważ chce „realizować nowy projekt poza strukturami firmy”. Jednocześnie jednak ITI Neovision zaznaczył, że nie zamierza powoływać nowej osoby na to stanowisko, a kompetencje Jacka Balickiego zostaną przydzielone menedżerom niższego szczebla.

„Dotychczasowe obowiązki Balickiego zostaną rozdzielone pomiędzy Joannę Kloskowską, dyrektor ds. marketingu treści oraz Grzegorza Skowron-Moszkowicz, dyrektora działu zarządzania wartością klienta, którzy raportują bezpośrednio do członków zarządu” – czytamy w komunikacie.

Zarząd ITI Neovision jest obecnie czteroosobowy. Prezesem platformy jest Edyta Sadowska, za finanse i logistykę odpowiada Frederic Berardi, za technologię i IT Jarosław Kordalewski a za sprzedaż i CRM Artur Przybysz.

Jak podano Jacek Balicki formalnie będzie związany ze spółką do końca kwietnia przyszłego roku.

Jacek Balicki pracuje w ITI Neovision od marca 2014 r. Oprócz działań marketingowych nadzorował politykę produktową i cenową, dział badań rynku oraz kreacji.

Wcześniej był szefem marketingu Samsung Electronics Polska oraz szefem marketingu P4, gdzie wprowadzał na polski rynek markę Play.

Karierę zaczął w agencjach reklamowych. Pracował w BBDO Group, G7 i D’Arcy.

Zgodnie z nim, menedżer złożył rezygnację 23 października i podjął tę decyzję samodzielnie, ponieważ chce „realizować nowy projekt poza strukturami firmy”. Jednocześnie jednak ITI Neovision zaznaczył, że nie zamierza powoływać nowej osoby na to stanowisko, a kompetencje Jacka Balickiego zostaną przydzielone menedżerom niższego szczebla.

„Dotychczasowe obowiązki Balickiego zostaną rozdzielone pomiędzy Joannę Kloskowską, dyrektor ds. marketingu treści oraz Grzegorza Skowron-Moszkowicz, dyrektora działu zarządzania wartością klienta, którzy raportują bezpośrednio do członków zarządu” – czytamy w komunikacie.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił