Tylko 79 zł za pół roku czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 27.03.2025 08:04 Publikacja: 18.03.2010 00:00
W ciągu pierwszych 74 dni od premiery rynkowej koncern Google sprzedał tylko 135 tys. sztuk zbudowanego we współpracy z tajwańskim HTC smartfonu Nexus One. To pierwszy telefon marki Google. Dla porównania, konkurencyjne Apple i Motorola sprzedały w takim samym czasie od premiery ponad jeden milion sztuk iPhone (pierwszej generacji) oraz smartfona Droid (znanego poza USA jako Milestone). Jak komentują amerykańscy analitycy mobilnego rynku, jednym z powodów słabej sprzedaży Nexus One jest rozprowadzanie go wyłączenie w kanale internetowym, co ogranicza klientom możliwość fizycznego zapoznania się z urządzeniem. Cena Nexus One bez simlocka to 529 dol. Telefon kupowany wraz z umowa z T-Mobile USA kosztuje 179 dol.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas