Mobilny dostęp do internetu coraz częściej rozczarowuje polskich klientów

Publikacja: 23.03.2010 00:00

– W ostatnim czasie ponad 25 proc. abonentów sieci Orange zwraca mobilny modem po okresie testów – wynika z z naszych informacji. Według przedstawicieli PTK Centertel abonenci są rozczarowani jakością usług dostępowych, zwłaszcza, że znaczna część z nich korzysta z usług w mieszkaniach, gdzie propagacja fali radiowej ma gorsze warunki. Według opinii pracowników operatora sytuacja w konkurencyjnych sieciach jest podobna. Wszyscy czterej wielcy operatorzy (podobnie postępuje Cyfrowy Polsat) umożliwiają klientom testowanie usług w ciągu 7-30 dni. Po tym okresie klient może zwrócić zestaw z modemem i rozwiązać umowę bez konsekwencji finansowych. W ten sposób operatorzy umożliwiają abonentom sprawdzenia komfortu korzystania z usługi w mniej stabilnych warunkach sieci radiowej.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem