Reklama

Mobilny dostęp do internetu coraz częściej rozczarowuje polskich klientów

Publikacja: 23.03.2010 00:00

– W ostatnim czasie ponad 25 proc. abonentów sieci Orange zwraca mobilny modem po okresie testów – wynika z z naszych informacji. Według przedstawicieli PTK Centertel abonenci są rozczarowani jakością usług dostępowych, zwłaszcza, że znaczna część z nich korzysta z usług w mieszkaniach, gdzie propagacja fali radiowej ma gorsze warunki. Według opinii pracowników operatora sytuacja w konkurencyjnych sieciach jest podobna. Wszyscy czterej wielcy operatorzy (podobnie postępuje Cyfrowy Polsat) umożliwiają klientom testowanie usług w ciągu 7-30 dni. Po tym okresie klient może zwrócić zestaw z modemem i rozwiązać umowę bez konsekwencji finansowych. W ten sposób operatorzy umożliwiają abonentom sprawdzenia komfortu korzystania z usługi w mniej stabilnych warunkach sieci radiowej.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama