Mobilny dostęp do internetu coraz częściej rozczarowuje polskich klientów

Publikacja: 23.03.2010 00:00

– W ostatnim czasie ponad 25 proc. abonentów sieci Orange zwraca mobilny modem po okresie testów – wynika z z naszych informacji. Według przedstawicieli PTK Centertel abonenci są rozczarowani jakością usług dostępowych, zwłaszcza, że znaczna część z nich korzysta z usług w mieszkaniach, gdzie propagacja fali radiowej ma gorsze warunki. Według opinii pracowników operatora sytuacja w konkurencyjnych sieciach jest podobna. Wszyscy czterej wielcy operatorzy (podobnie postępuje Cyfrowy Polsat) umożliwiają klientom testowanie usług w ciągu 7-30 dni. Po tym okresie klient może zwrócić zestaw z modemem i rozwiązać umowę bez konsekwencji finansowych. W ten sposób operatorzy umożliwiają abonentom sprawdzenia komfortu korzystania z usługi w mniej stabilnych warunkach sieci radiowej.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i Suzuki Swift ponownie w gronie liderów rankingu niezawodności
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego