Reklama

Mobilny dostęp do internetu coraz częściej rozczarowuje polskich klientów

Publikacja: 23.03.2010 00:00

– W ostatnim czasie ponad 25 proc. abonentów sieci Orange zwraca mobilny modem po okresie testów – wynika z z naszych informacji. Według przedstawicieli PTK Centertel abonenci są rozczarowani jakością usług dostępowych, zwłaszcza, że znaczna część z nich korzysta z usług w mieszkaniach, gdzie propagacja fali radiowej ma gorsze warunki. Według opinii pracowników operatora sytuacja w konkurencyjnych sieciach jest podobna. Wszyscy czterej wielcy operatorzy (podobnie postępuje Cyfrowy Polsat) umożliwiają klientom testowanie usług w ciągu 7-30 dni. Po tym okresie klient może zwrócić zestaw z modemem i rozwiązać umowę bez konsekwencji finansowych. W ten sposób operatorzy umożliwiają abonentom sprawdzenia komfortu korzystania z usługi w mniej stabilnych warunkach sieci radiowej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama