Alcatel-Lucent wchodzi na rynek mobilnej reklamy

Ożywienia w reklamie mobilnej ciąg dalszy. Po premierze platformy iAd oraz przymiarkach do finalizacji przejęcia firmy AdMob przez Google, swoją mobilną platformę reklamową Optism zaprezentował operatorom Alcatel-Lucent.

Publikacja: 15.04.2010 00:00

Pierwszą umowę reklamową z Alcatelem-Lucentem podpisał Orange Austria. Jak [link=http://www.alcatel-lucent.com/wps/portal/!ut/p/kcxml/04_Sj9SPykssy0xPLMnMz0vM0Y_QjzKLd4x3tXDUL8h2VAQAURh_Yw!!?LMSG_CABINET=Docs_and_Resource_Ctr&LMSG_CONTENT_FILE=News_Releases_2010/News_Article_002032.xml]deklaruje Alcatel-Lucent[/link], Optism ma być przede wszystkim narzędziem marketingu bezpośredniego, a operatorzy mają zyskać dzięki Optism nowe możliwości dostarczania spersonalizowanego przekazu.

Reklamy w Optism mają być dostarczane na telefon komórkowy za zgodą uzytkownika, po wyrażeniu przez niego preferencji co do np. ulubionych marek czy produktów. Według Alcatela-Lucenta ma to gwarantować docieranie do wyselekcjonowanych odbiorców, otwartych na informacje o konkretnych markach czy produktach.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń