Reklama

Alcatel-Lucent wchodzi na rynek mobilnej reklamy

Ożywienia w reklamie mobilnej ciąg dalszy. Po premierze platformy iAd oraz przymiarkach do finalizacji przejęcia firmy AdMob przez Google, swoją mobilną platformę reklamową Optism zaprezentował operatorom Alcatel-Lucent.

Publikacja: 15.04.2010 00:00

Pierwszą umowę reklamową z Alcatelem-Lucentem podpisał Orange Austria. Jak [link=http://www.alcatel-lucent.com/wps/portal/!ut/p/kcxml/04_Sj9SPykssy0xPLMnMz0vM0Y_QjzKLd4x3tXDUL8h2VAQAURh_Yw!!?LMSG_CABINET=Docs_and_Resource_Ctr&LMSG_CONTENT_FILE=News_Releases_2010/News_Article_002032.xml]deklaruje Alcatel-Lucent[/link], Optism ma być przede wszystkim narzędziem marketingu bezpośredniego, a operatorzy mają zyskać dzięki Optism nowe możliwości dostarczania spersonalizowanego przekazu.

Reklamy w Optism mają być dostarczane na telefon komórkowy za zgodą uzytkownika, po wyrażeniu przez niego preferencji co do np. ulubionych marek czy produktów. Według Alcatela-Lucenta ma to gwarantować docieranie do wyselekcjonowanych odbiorców, otwartych na informacje o konkretnych markach czy produktach.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama