Aktualizacja: 09.05.2025 12:50 Publikacja: 15.04.2010 00:00
Pierwszą umowę reklamową z Alcatelem-Lucentem podpisał Orange Austria. Jak [link=http://www.alcatel-lucent.com/wps/portal/!ut/p/kcxml/04_Sj9SPykssy0xPLMnMz0vM0Y_QjzKLd4x3tXDUL8h2VAQAURh_Yw!!?LMSG_CABINET=Docs_and_Resource_Ctr&LMSG_CONTENT_FILE=News_Releases_2010/News_Article_002032.xml]deklaruje Alcatel-Lucent[/link], Optism ma być przede wszystkim narzędziem marketingu bezpośredniego, a operatorzy mają zyskać dzięki Optism nowe możliwości dostarczania spersonalizowanego przekazu.
Reklamy w Optism mają być dostarczane na telefon komórkowy za zgodą uzytkownika, po wyrażeniu przez niego preferencji co do np. ulubionych marek czy produktów. Według Alcatela-Lucenta ma to gwarantować docieranie do wyselekcjonowanych odbiorców, otwartych na informacje o konkretnych markach czy produktach.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas