Grupa DT zacieśnia współpracę z wydawnictwem AxelSpringer

Niemiecki operator pogłębia kooperację z największym wydawnictwem za naszą zachodnią granicą.

Publikacja: 16.04.2010 00:00

Konsumenci mediów z grupy AxelSpringer będą mogli korzystać z interaktywnych narzędzi (konkursy, głosowania itp.) dzięki stacjonarnej i mobilnej sieci Deutsche Telekom. AxelSpringer udostępni abonentom operatora produkty medialne sprzedawane pod markami takich tytułów, jak Bild, Bild am Sonntag, Auto Bild, Sport Bild, Computer Bild, Bild der Frau, HÖRZU oraz tv DIGITAL. Już wcześniej oba koncerny nawiązały współpracę kontentową: serwisy online wydawnictw AxelSpringer udostępniane są za dodatkowymi opłatami abonentom Deutsche Telekom.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem