Aktualizacja: 15.05.2025 12:31 Publikacja: 16.04.2010 00:00
Konsumenci mediów z grupy AxelSpringer będą mogli korzystać z interaktywnych narzędzi (konkursy, głosowania itp.) dzięki stacjonarnej i mobilnej sieci Deutsche Telekom. AxelSpringer udostępni abonentom operatora produkty medialne sprzedawane pod markami takich tytułów, jak Bild, Bild am Sonntag, Auto Bild, Sport Bild, Computer Bild, Bild der Frau, HÖRZU oraz tv DIGITAL. Już wcześniej oba koncerny nawiązały współpracę kontentową: serwisy online wydawnictw AxelSpringer udostępniane są za dodatkowymi opłatami abonentom Deutsche Telekom.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas